Conan_Warrior Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan jo likegreit slenge ut bilder av mitt nåværende kabinett.Bygger jo på samme rør som jeg har brukt nå. http://www.galletrokk.com/diverse/sveisepc/1stkab_mof.jpg http://www.galletrokk.com/diverse/sveisepc/1stkab_moft.jpg http://www.galletrokk.com/diverse/sveisepc...2ndkab_moft.jpg Hvordan fester du sidedøra når du lukker den igjen, samme med fronten? Lenke til kommentar
Mof Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hvordan fester du sidedøra når du lukker den igjen, samme med fronten? Akkurat dette kabinettet fester døra og fronten med en liten magnet. Sikkert ikke det mest geniale å ha magnet blant PC-utstyr men fant ikke på noe bedre! Funker greit, men eh litt dårlige løsninger på enkelte ting.. Derfor prøver jeg å gjøer det bedre med dette prosjektet Lenke til kommentar
Mof Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Bildene funker ikke hos meg Skjønner ikke helt hvorfor enkelte har problemer med domenet mitt ... Kan jo klage litt til ISPn - Funker stort sett overalt Lenke til kommentar
Mof Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 meget stilfullt, det skal du ha... dette skal følges med på. Men ang knapp til dvd spilleren... hvis du føler for å mekke litt på den, så kan du jo lage til en eller annen form for IR-fjernkontroll? bare et forslag. men det hadde jo unektelig vært litt tøft å ha eject-knappen på nøkkelringen... blir nok IR etterhvert ja! og da går det vel an å programmere en knapp til å utløse DVD'n ???? Skal slenge mer bilder snart. foreløpig ikke det mest revulosjunerende men må vel få med det som er! Lenke til kommentar
Mof Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 MERE SMÅPIRK På De to første bildene har jeg fått festet bakplate til Hk-utganger med limpistol. Har også sveiset på muttere. Disse fungerer som småbein, men også meninga å skru på biter av gjengestang når den skal stå litt høyere for å få plass til skjermkabelen som jo står litt ut.... Jeg hadde egentlig lagd en bakplate, men fant ut at jeg måtte lage en ny. Jeg har dårlig med verktøy der jeg mekker nå, men med hjelp av det som ligger på golvet der gikk det tålig greit! Litt sikaflex og lakk så blir det her kanon SÅ var det slutt på moroa da jeg fant ut at jeg ikke kunne ha DVDn og PSU som på bildet pga. det kræsjer med CPU vifta! Fant forsåvidt ut en annen løsning der DVD ligger vertikalt over PCI korta. Mye tenkearbeid sinker prosessen litt! Men skal nok få det ferdig .. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvorfor funker ikke bildene dine her hos meg ?! Huff.. Lenke til kommentar
Mof Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hvorfor funker ikke bildene dine her hos meg ?! Huff.. ja det suger litt jeg har nå sendt mail til host1 for å høre hva det kan være for noe Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jepp. Det suger bigtime, for jeg tror du får til noe veldig bra her.. og det vil jeg ikke gå glipp av! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ingen prob med bildene her Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke no problem her heller. Godt jobbet Lenke til kommentar
Mof Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) NÅ REISER JEG PÅ FERIE Men først en liten oppdatering. Sidedøra skal være avtagbar, og da nagler jeg på noen små biter med hull i. Så, kanskje det vanskeligste jeg har prøvd på i denne prosessen - sote plexiglass! Det burde jo være kjempelett med den ene lille biten jeg prøvde på her, men det ser jo IKKE BRA UT! Forsøk nr. to ligger nå på pulten min og ble ikke så halvgæln, men hadde jo vært moro å fått det perfekt! Jeg brukte en god del vann på sprayflaske som det stod i bruksanvisning. Men hadde det vært en fordel å dynke hele filmen nedi vann først? Jeg tar imot gode råd om hvordan få best mulig resultat UTEN blåser! ...og med det reiser jeg en uke til mallorca. (Til dere som ikke får frem bildene mine, var visst dette en DNS feil hos ISPN der jeg har webplass som rammet visse internettleverandører. De skulle flytte server ganske snart, og da ordner forhåpentligvis dette seg.) EDIT: Har forresten lakkert kabinettet sort nå, men rakk ikke ta bilde! Endret 18. juni 2004 av Mof Lenke til kommentar
Mof Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takk for det. Kjører til gardermoen fra skien om en time det blir morro ....... Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hvor skal du? Kjærringa og jeg var 2uker på tenerife i mars...vakke ille det nei... Lenke til kommentar
Mof Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg og dama skal til Mallorca en uke, nederst til venstre på øya. Blir sikkert deilig det, men er litt trøtt så blir kjedelig å kjøre til flyplass og kjøre fly! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette blir bra! God ferie, forresten! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 God ferie og lykke til videre Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Tips for å legge på sotefilm på plexiglass: * Bruk helst nytt barberblad i kantene. * Bruk såpe i vannet du spruter på. (f.eks zalo) * Ha såpevann oppå filmen også * Bruk halvmyk gummi til å stryke utover, gjerne større enn det som følger med. God ferie! Endret 19. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 dekk gas er spinn dyrt vertfall sveiser lit selv mig apaprtet er kekjjkt å bruke blir gode å fine sveis me det tig sattan det lager nydelige sveiser men det er litt vanskligere å sveise med en halvstor flaske me oxygen til MIG sveis koster ca 500 - 600 kr å etter en god økt me intens sveising så går det en del gass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå