Gå til innhold

Flammemønster

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for dra frem dremelen og lage et flammemønster i sida på kabinettet mitt, sammen med en del andre mods. Problemet er at jeg sliter veldig med å finne et passende mønster. Mulig jeg er ubrukelig til å google, men jeg fant ikke noe som passet. Fant hundrevis av mønster til biler, men enten passet ikke formen, eller så var de for enkle eller innvikla.

Er ute etter noe lignende dette, men litt mer fyldig nederst og det kan godt være en tanke mer detaljert. Vil gjerne også ha litt "stikkflammer" på vei opp som ikke henger helt sammen med hovedflammen. Noen som har noe lignende eller som har litt peil og kan tegne for meg (jeg er helt handikappet når det gjelder tegning selv desverre :( )? Tror det kan bli en ganske bra mod etterhvert, kommer vel en worklog, bare jeg får gjort klart alt... Fint hvis noen gidder å hjelpe meg litt ihvertfall! :yes:

Edit:

Argh, får ikke bildelinken til å funke, ihvertfall ikke på min... Men hvis jeg limer inn snarveien i browseren så funker det tydeligvis...

Endret av CSSSK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger også et slags flamme monster til en sak jeg skal lage, men jeg har ikke begynt å se etter det enda!

Det hadde kanskje vært best om du hadde linket til det du snakket om i stedet for din egen post, eller?

Det er sikkert noen her på forumet som kan lage et fint mønster i PS (eller MS paint for den saks skyld)

Lenke til kommentar

Takker Dingot0m! Det var altså bildet jeg prøvde å linke til... Nå trenger jeg altså noe "litt mer fyldig nederst og det kan godt være en tanke mer detaljert. Vil gjerne også ha litt "stikkflammer" på vei opp som ikke henger helt sammen med hovedflammen". Noen med pait skills her? :thumbup:

Lenke til kommentar
søk etter flames på alltheweb under picture så finner du no :yes:

Har googla i timersvis men finner ikke det rette... Fant ikke hva jeg ville ha på alltheweb heller... Er visst ingen som designer flammemønster for PC'er :roll:

Lenke til kommentar

se i min worklog, ene vinduet ble ganske bra,,

hmm det ser ikke såå bra ut på bildene som deg gjør i virkligheten :no:

skal se om jeg få tatt noen bilder til.

Endret av ExuZ
Lenke til kommentar
Trur jammen jeg skal prøve å få til noe i gode gamle paint selv jeg.... Må bare finne igjen erfaringene fra gode gamle windows 3.11 dagene så går vel dette bra... :thumbs:  hmmm :roll:

En gammel erfaring sitter som regel hjemt en plass i hjernen!! Får bare håpe for din del at du får dette til og blir fornøyd...

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...