3dme Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 På fredag bestilte jeg en nesten komplett pc,altså dagen før lørdags stuntet deres,da jeg fant ut av at jeg hadde tapt endel penger ble jeg ganske paff,men sende en mail til netshop med omtrent følgende beskjed: Ang ordenr:(ordenr) "Jeg,jeg bestilte en pc på fredag,men tapte penger på det fordi jeg ikke bestilte på lørdag,da dere satte ned alle prisene,kan jeg få den til de tilbuds prisene dere har idag?" Håpet var jo ganske labert da,trass i alt det gode jeg har hørt om den butikken var jeg endel usikker.. Men svaret jeg fikk lyder følgende: "Hei,Beklager at du tapte penger,men som kompansesjon skal vi sende deg varene fraktfritt, pluss en gavesjekk på halflife 2 og 10stk verbatim DVD+R Print Plater. Håper dette er kompansasjon nok" Dette var jo (for meg i allefall) veldig posetivt,og det er litt utrolig hvor bra service denne butikken faktisk har,jeg skjønner at det er litt merklig,og gi krittikk på en butikk før jeg har fått varene,men så god service,er bare helt utrolig! Mvh Ole sebastian (ps:Begge mailene er sterkt forkortet,men hovedpoengene kommer godt fram) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 whoa, det må jeg si! Slike butikker liker jeg, har bestil litt varer på netshop selv på lørdag 100,- i avslag på cpu og slikt Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Netshop har en service på topp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det som er bra er at med all den gode reklamen er det fleire som kjøper der og bedre muligheter for netshop.no å gjere stunt som det der. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Dette var meget bra, de vet hva de skal gjøre for å skaffe seg god publisitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå