all right Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Jeg kjøpte meg et Abit NF7 v2.0 for en stund siden. Jeg lurer på om noen så lyd i vanlige høytalere viss de plugger de i den svarte eller den rosa pluggen i HK? Jeg får ikke det. Endret 10. mai 2004 av all right Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg kjøpte meg et Abit NF7 v2.0 for en stund siden.Jeg lurer på om noen så lyd i vanlige høytalere viss de plugger de i den svarte eller den rosa pluggen i HK? Jeg får ikke det. dette må du sette opp i driverene til lydkortet da. Det kommer ikke automatisk lyd ifra noe som egentlig er beregnet til mikrofon og linje inn. akkurat som om man skulle tro du forventet at bilen svinger automatisk til venstre og stoler på at den gjør det av seg selv Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ja og da skal det komme et Ikon i Kontrol panelet (husker ikke hva det heter) og det kommer ikke hos meg. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 den rosa er til mikrofonen, grønn er til fronthøytallere, blå til bakhøytallere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå