sissel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har bestilt meg et digetalkamera gjennom M-shop Norge AS og trodde jeg skulle få det sendt i oppkrav. Men det viser seg at jeg må betale giroen på forskudd før de sender varene. Er dette trygt. Er det noen som har erfaring med kjøp derfra? Sissel. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har KUN dårlig erfaring med mshop! Jeg syns det hørtes ut som noe humbug så jeg ville heller bestillt et annet sted. Om du lurer på hva slags problemer jeg hadde så kan du søke på nicket mitt så finner du saken =) Lenke til kommentar
zappis Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ER det noen som har et telefonnummer til M-shop? FEil nr. er oppgitt i brønnøysundregistert, samt telefonkatalogen viser ingenting. zappis Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ER det noen som har et telefonnummer til M-shop? FEil nr. er oppgitt i brønnøysundregistert, samt telefonkatalogen viser ingenting. zappis Det er jo grunn nok til å holde seg unna. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Såppas ja, HW burde fjerne denne fra prisguiden. Har selv en vare jeg ikke har fått derifra. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg ville nok sett meg litt rundt om det ikke finnes samme eller tilsvarende kamera til noe av den samme prisen fra de "store" som har vært lenge på markedet. Eller i det minste et kjent navn man har (positive) erfaringer med. En ting er at man skal motta varen, en annen ting er hvis det blir feil med varen etter mottak. Jeg vet ingen ting om denne sjappa, men når jeg ser på siden kan det se ut som at det er samme opplegg som Amentio; har ingen lager selv, men speiler leverandørenes lagre. Altså kun noen få ansatte som tar imot ordre og sender videre til sine samarbeidspartnere. Det vil igjen si at de som regel har rævva service ved retur. Det er ikke så veldig kjekt når det er snakk om et kamera som relativt lett kan få feil og som regel koster litt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har handla etpar ganger der, og alltid fått varen. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg ville nok sett meg litt rundt om det ikke finnes samme eller tilsvarende kamera til noe av den samme prisen fra de "store" som har vært lenge på markedet.8484676[/snapback] Spørsmålet med kameraet var fra 2004. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Unødvendig å dra fram 3 år gamle trådar, har du problemer med ein nettbutikk i dag så opprett ein tråd om det. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg