anon12234 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei, har tenkt å kjøpe meg nye hodetelefoner, er møkka lei av e gammle Sony MDR-V300, de koster ca 600 nå. ikke det at de er dårlige llr no men de er så KJEEEDELIGE. har vledig lyst på Platronics audio 90, noen som kan anbefale disse?, kvaliteter osv?, har lest i prisguide Lenke til kommentar
Joi Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har ikke hørt dem, men anbefaler som alltid Sennheiser HD600 Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har ikke hørt dem, men anbefaler som alltid Sennheiser HD600 Hvor kjøpte du Cardas-kabelen? I utlandet? Har en Sennheiser HD600 selv, og kunne tenkt meg å eksperimentere litt med kabler (men det forutsetter at jeg kan kjøpe kabelen innenlands, og at selgeren er villig til å la meg testlytte hjemme). Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hvor mye har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
Joi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvor kjøpte du Cardas-kabelen? I utlandet? Har en Sennheiser HD600 selv, og kunne tenkt meg å eksperimentere litt med kabler (men det forutsetter at jeg kan kjøpe kabelen innenlands, og at selgeren er villig til å la meg testlytte hjemme). Jeg fikk kjøpt det vi audioart.no, de importerer alt av cardas. Send en mail til dem, så har du en kabel i posten i løpet av noen uker. Tror jeg betalte ca 1500,- for kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå