Gå til innhold

Siste kommentarer på et design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lagt inn padding: 0; nå på i alle divene og i body. Men det er fortsatt forskyvet i Opera..

og i html... den har faktisk mulighet for padding, på samme måte som man kan plassere <title> elementet midt inni body ved bruk av posisjonering...

Nå om dagen behøver ikke 'usynlige' elementer å være 'usynlige' lenger.... ! ;)

Lenke til kommentar

position: absolute; anbefales på det sterkeste, men til sitt bruk... !!!!!

 

De leser det ikke forskjellig nei... position: absolute; er position: absolute; ...

 

bredde+padding+margin derimot leser de ikke helt likt... ;)

 

 

Men er helt sant at det kan være lurt å bruke float i det tilfellet her, men ikke sant at det er pga at IE og Opera leser det forskjellig..

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn padding: 0; nå på i alle divene og i body. Men det er fortsatt forskyvet i Opera..

og i html... den har faktisk mulighet for padding, på samme måte som man kan plassere <title> elementet midt inni body ved bruk av posisjonering...

Nå om dagen behøver ikke 'usynlige' elementer å være 'usynlige' lenger.... ! ;)

Kan du si noen fler ord om tiltle takk.. (vet at ikke dett er min tråd, men ) :blush:

Lenke til kommentar

Ok. Har kommet bort i et nytt problem. Det er svært vanskelig å lage det til med så mange småbilder som jeg kunne i tables på menyen til venstre. Er det mulig at jeg kan bygge inn mouseoveren og linkene i selve bildet på venstresiden?

 

Edit: (Får fortsatt ikke til det med IE og Opera sine forskjellige tolkninger. Jeg vet ikke hva jeg har gjort feil).

Endret av alex100
Lenke til kommentar
det med mouseover'en skal være mulig.

 

a {

background-image: url(./url/til/bilde.jpg)

}

 

a:hover {

background-image: url(./url/til/bilde/med/svart/dott.jpg)

}

Det er ikke hele bildet som skal vere mouse over, det er flere deler av det. F.eks. Latest, Guestbook osv.

Lenke til kommentar

Siden blir helt knust i firefox. Det er bare en beige firkant i midten av siden. Du bør forresten laste ned firefox, siden det ikke er en garanti for at siden fungerer overalt hvis den funker i IE og opera.

 

zethyr: Genialt sitat i sigg! :thumbs:

 

 

 

 

 

 

3000-post-o-rama! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...