Gå til innhold

Siste kommentarer på et design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke bildet + grids passet så godt til designet. Du burde hatt noe som passet litt bedre, kanskje noe tegneblokk-aktig. Ellers digget jeg menyen(e), spesielt mouseover, og fonten. Ellers burde du som sagt spillt litt mer på det tegneblokk-liknende designet ditt. Har ikke tid til å si så mye mer nå. Norsk fagdag i morgen :(

Vet ikke om jeg har helt 100% riktig inntrykk av siden din siden den bugger litt i Opera som sagt.

 

Edit: Synes også siden kunne blitt utvidet nedover istedenfor scroll. Tror ikke det vil ødelegge designet noe særlig.

Endret av gordito
Lenke til kommentar
Den bugger litt i Opera 7.5, men ellers ser det bra ut. Er en smule vanskelig å si noe spesifikt siden den bugger...

Skal se på dette med Opera nå. Kan hende jeg trenger litt hjelp med å finne ut av det :)

 

Edit: Gjort noe med det nå. Se to poster nedenfor.

Endret av alex100
Lenke til kommentar

Bra med det drawing-like utseendet. Ville som gordito sier, spilt litt mer på det. For det er ihvertfall litt originalt. Ville også forandret headeren og bunnen. Synes ikke dette passer, og er høyst LITE interessant med noen gress strå...

Savner og en farge i tillegg til svart/hvitt. Synes ikke den brun-gule fargen i headeren gjør seg, ville kanskje valgt en skarpere, penere en.

Lenke til kommentar

Synes det er et orginalt og fint design.

Det er lett oversiktlig, mouseover er anonyme og konkrete.

Savner midtstilling i firefox/mozilla.

Og så har du enten en treg server, eller noe sinnsykt store bilder. Jeg sitter på 1Gb/s link her, og det tar en del sekunder å laste grafikk. Ikke noe stort problem egentlig, men om det er bildestørrelsen som er problemet og ikke hastigheten så tør jeg ikke tenke på hvordan det går på isdn oppkobling.

Lenke til kommentar

Siden er grei den, men det er noen småting som jeg personlig syns kunne ha vært bedre:

- Annen font (har nemnt dette før alex..)

- For tykk border

- Fjerne gridden

- Mer opacity på trærne

 

Btw, enig med Findus at det går _sykt_ treigt å laste.

 

Eller så er det :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal vi se.

 

1: Ja, jeg er helt klar over at siden sikkert har gått forferdelig tregt nå. Jeg kjører egen server og har for første gang på lenge hatt på dc++. Glemte helt av denne posten :) Er fikset nå.

 

2: Håvard: Fonten blir :p Har fikset på resten i et forslag her :)http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/design7.jpg

 

3: smoothie: Padding-right: Hvorfor det? Er den for tett?

Jeg har tenkt på det med CSS/divs, men har ikke bestemt meg ennå :)

 

4: Opplegget med tables er det PS som har lagt opp, men jeg har lagt inn en ekstra tabell for å få det midtstilt. Noe som tydeligvis bare funker i IE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...