enurs Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva er det beste kjøpet? Jeg ser etter bildekvalitet, alrounds kamera, syntes det er morsomt med 10X zoom uten at jeg har prøvd det før hehe.. Forstår at jeg må ha stativ ved 10X Har sett på noen kameraer, men vet ikke hvilke jeg skal velge: Konica Minolta DiMAGE Z2: Billig og gode tester. Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom: Gode tester samt billig, lite mem kort med. Olympus Camedia C-770 Movie: Topp kamera, ingen tester og dyrt men 128mb kort følger med. Hva burde jeg gå for folkens. Har egentlig penger nok men jeg er av den typen som liker å gjøre det beste kjøpet. Er amatør men er opptatt av kvalitet. Håper på mange gode svar Mvh Rune Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Jeg ville satset på C770. C765 har noen ulemper som teller inn, blant annet at det ikke er mulighet for ekstern blitz (ingen hot shoe - dette er den klart største ulempen synes jeg), færre megapixler og endel dårligere video enn C770. Færre megapixler og dårligere video er kanskje ikke så ille, men jeg savner helt klart mulighet for ekstern blitz (i hotshoe) på min C730.. Hvis du skal ha noe billigere enn C770 ville jeg heller kjøpt C750 (med hotshoe) enn C765! Endret 10. mai 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå