McLords Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 For litt siden da jeg linka begynte pcn min å ule når jeg spelte og stoppa ikke før jeg restarta... Så jeg restarta og bynte å spelle igjen og etter 10 min ulte den igjen... så jeg restarta igjen og igjen helt til den plutstelig slo seg av og ville ikke slå seg på... bruttern som er g33k kobla no om på noen kabler og den slo seg på, men den uler fortsatt når jeg speller, men ikke når jeg er på msn, kazaa ovs... utrolig plagsom det høres helt opp til andre etasje. Jeg lurer på om det er CPUen som er for varm eller no, eller om det er CPUvifta som ikke er helt i sitt ess.. Når den uler og jeg trøkker på ctrl, alt, del og oppgavebehandlig står det bruk av CPU: 100% og når jeg går ut av spillet står det bare 0, 1, 2 eller 3% ca. Det stopper ikke å ule før jeg slår den av.. Noen som har vært borti det før evt. hvordan får jeg det til å slutte?! klarer ikke mer uten spelling! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 åssen cpu er det a? krevende spill? er vel neppe _cpu'n_ som uler men.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 kan være no varmeploblem. hva er cpu temp? Lenke til kommentar
McLords Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) AMD, XP2200 speller 1.6... til og med da jeg spelte et gammelt bilspell fra år 2000 så bynte den å ule... Veit at det ikke er CPUen som uler, men fordi den er varm kanskje Veit ikke helt hva tempen er jeg... Endret 10. mai 2004 av McLords Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er nok cpu'en som går varm ja. Det du kan gjøre er å skaffe deg bedre kjøling eller kanskje gjøre rein kjøleren som du har + legge på litt ny kjølepasta. Et annet alternativ er å gå inn i bios og endre/disable cpu temp warning (en funksjon som får hk til og ule når cpu når en gitt temp). Et annet alternativ er å flashe biosen da det kan tenkes at sensoren på hk'et leser av feil temp og setter igang alarmen unødig Lenke til kommentar
McLords Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ok, ber bruttern om å skjekke det jeg... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) og en ting til... ikke bruk kazaa, eller hva det nå heter, bruk DC++ Endret 10. mai 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå