Gå til innhold

Female or Shemale

AssKicR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velger hva jeg tror å hvert enkelt bilde, men ingenting skjer når jeg har valgt på alle. Finner ingen steder å trykke når jeg er ferdig el., bare "reset" knappen.

Hva er galt?

Har du slått av javascript?

Endret av PT
Lenke til kommentar

Hahaha!

Test 1: 15/16

Test 2: 16/16 <----!!!!!! :p;)

Test 3: 14/16

Skremende!! Skulle trodd jeg var en shemale eller noe sånn :p Neida, eller at jeg møtte sånn folk ofte, men jeg har aldri sett en shemale (eller d tror jeg iallfall :p :p

10.jpg Denne var enklest da :p Skulle heller ha stått "freek og shemale" :p;)

Hun her var jo nesten for stygg for å være dame :p

3.jpg

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Noen lest om det reality greiene i England? Hu "dama" som fikk mange menn til å legge seg flate, be om kyss, løfte "henne" o.l.

På slutten av programmet viste hun frem "overraskelsen" sin. Det ble nesten tatt av p.g.a de enormt hissige reaksjonene fra deltakerene.

Showet ble vist og alle mennene fikk flere hundre tusen i erstatning hver. Programmet vises på TV3 nå om dagen.

Ellers: Den testen der var syyyk. Ikke lyst til å prøve meg på sjekking etter jeg hadde tatt den nei :sick:

Enig, fikk 8/16 på den ene testen, og hadde normalt aldri trodd at noen av dem skulle være shemale. Og det å sjekke mellom bena etter noe ekstra pleier som regel å ødelegge hele sjekkinga :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...