Gå til innhold

Vinner tromsø serien i år?

Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til sommeren åpner transfervinduet. Da forsvinner Gamst Pedersen og Strand tror nå i alle fall jeg. Dermed er fritt fall nedover tabellen, fordi moralen til de andre spillerene er ødelagt. (Flashbacks til mitt kjære Brann da de solgte Kvisvik og Helstad for noen sesonger siden...)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på de tre hjemmekampene Tromsø har spilt så langt, og spesielt i kampene mot Viking og RBK viste de at de kan herje med festfotball, finter, stikkere og tunneler. Det er helt utrolig at folk fortsatt påstår at TIL spiller gampefotball, Knoll & Tott fintet Hoftun og Riseth på ræva helt hjem til Trondheim.

Bortsett fra klareringer og utspill/innspill fra mål så var det ikke en eneste lang og høy ball som ikke gikk i bakrommet til RBK, og selv dem var det få av. Selv om TIL ledet både 3-0 og 4-1 så fortsatte de med å gå respektløst i angrep for å få flere mål! Er ikke det fantastisk? Gamstn og Essediri hadde mange muligheter til å hale ut tida med dribling ved hjørneflaggene men selv på overtid fortsatte de med å pøse inn innlegg i RBK-feltet på 4-1, det burde faktisk stått 6-1 IMHO. Etter tre tunge år i Tromsø er det endelig gøy å se kamper på Alfheim!

I år har jeg sett både Frode Olsen og Espen Johnsen gå sur i sørmålet på Alfheim, jeg gleder meg til å se Rønningen, Gustafson og de andre i samme situasjon :)

Jeg håper de vinner så får de iallefall stoppet kjeften på Mini, Ivar Hoff og Torgeir Bjarmann, men RBK finner tilbake til gamle takter og tar nok gullet hjem i år også..

Lenke til kommentar
Hæ? Hva snakkes det om?

:shrug:

Et fotball lag er det som snakkes om.

Fotball er:

Det er en fotball, 11 på hvert lag som spiller på en stor fotballbane, det er 3 dommere, dem som har skoret mest skøtte flest fotballer i mål, har vunnet

Er tromsø et slaks gaming team?

:shrug:

Nei

Endret av Volutpat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...