Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400

Anbefalte innlegg

Hmm... Neivel, da prøver jeg meg på noen Verbatim plater eller noe sånt.

Et spørsmål til:

Jeg skulle bestille meg en Acer Ferrari 3200 på itbutikken, men på veien til kassa kommer denne meldingen opp:

"Cookies er slått av!

Du har slått av cookies i nettleseren din. ITbutikken sider fungerer ikke ordentlig uten cookies."

Hvor får jeg slått på disse kakene i nettleseren min hen???

Lugger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med garantien på Ferrarien? Jeg har hørt den ikke går hvis du bytter minne og harddisk, men hvordan er det med bytte av prosessor? Fortsetter garantien å gjelde da?

Skal kjøpe en 3200 nå, og tenkte å gi den en full overhalling til høsten med nytt minne, harddisk og prosessor (hvis disse Lancaster prosessorene passer da).

Lugger.

Lenke til kommentar

Siden det har vært noen spørsmål om de bør kjøpe ny disk til sin F3200/F3400 så fant jeg noen tall mens jeg lette etter info til en annen thrad:

Hitachi 7K2:

Transfer Rate Minimum : 14.1 MB/sec

Transfer Rate Maximum : 38.4 MB/sec

Transfer Rate Average : 29.2 MB/sec

Access Time : 14.9 ms

Burst Rate : 78.7 MB/sec

CPU Usage : 4.9%

Den som følger med F3200/F3400:

Transfer Rate Minimum : 14.3 MB/sec

Transfer Rate Maximum : 29.0 MB/sec

Transfer Rate Average : 22.1 MB/sec

Access Time : 18.0 ms

Burst Rate : 82.7 MB/sec

CPU Usage : 3.1%

Kilde: http://www.notebookreview.com/forums/topic...661&whichpage=2

Lenke til kommentar
Siden det har vært noen spørsmål om de bør kjøpe ny disk til sin F3200/F3400 så fant jeg noen tall mens jeg lette etter info til en annen thrad:

[...]

Kilde: http://www.notebookreview.com/forums/topic...661&whichpage=2

Jeg testet selv på Acer Ferrari 3200 med HD Tach 3.0.1.0 og fikk følgende resultater:

Toshiba MK-8025GAS 80GB 4200RPM:

Burst speed: 57.6 MB/s

Random access: 19.5 ms

CPU utilization: 2 %

Average read: 23.6 MB/s

Hitachi Travelstar 7K60 60GB 7200RPM:

Burst speed: 96.6 MB/s

Random access: 14.8 ms

CPU utilization: 2 %

Average read: 31.0 MB/s

Lenke til kommentar
er det noen andre her som har et usb 2.0 HD kabinett og testet hastigheten ?

er den startk redusert eller vill jeg ikke merke forskjeld pga 4200rpm disken min ?

Jeg har et USB2.0/Firewire-kabinett med den gamle 80GB-harddisken, og jeg får bedre overføringshastigheter med Firewire enn USB2.0. Jeg tror ikke du vil merke noen forskjell iforhold til harddisken i systemet ditt, for USB2.0 kan rett og slett ikke måle seg sånn sett.

Lenke til kommentar
er det noen andre her som har et usb 2.0 HD kabinett og testet hastigheten ?

er den startk redusert eller vill jeg ikke merke forskjeld pga 4200rpm disken min ?

Jeg har et USB2.0/Firewire-kabinett med den gamle 80GB-harddisken, og jeg får bedre overføringshastigheter med Firewire enn USB2.0. Jeg tror ikke du vil merke noen forskjell iforhold til harddisken i systemet ditt, for USB2.0 kan rett og slett ikke måle seg sånn sett.

Syntes rett og slett FW ikke var verdt 200 ekstra kr. i og med at jeg har en 4200RPM disk der frafør, denne vill nesten bare bli brukt til Filmer.

Lenke til kommentar

liker ikke den sisste versjonen av DVD shrink..

har hatt mange dvd er den ikke vill kopiere og den lager også for store filer (15 mb for masse) vis jeg skal brenne de ut , dette er @ Automatisk , så for all den konfigurer selv.

last ned 2.3 det er vesjonen jeg liker best i allefall , den tok alle de dvd ene den nye ikke tokk. I tillegg "må" du konfigurere selv og da funker det garantert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...