Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe nytt fra mobile A64 fronten egentlig? Eller er det bare 3200/3400 som gjelder?

Sånn bortsett fra at 3200+ og 3400+ lancaster prosessorene kommer mener du?

De kommer i andre kvartal og da blir det vel kanskje en ny ferrari å se da(?)

Tenkte på laptoper spesielt.. Er det ingen "mainstream" standard notebook med A64 som ferrari 3400 f.eks?

Lenke til kommentar
Liker svært godt designen til Ferrarien, men en ,odifisert Dell Inspiron 9100 til 17,000 Kr, har jo bedre skjermkort, bedre DVD-brenner, raskere harddisk og mer minne. Virker som man betaler litt vel mye for designet for Ferrarien.

Hadde F3200/F3400 vært like stor og tung kunne den også hatt 9800 med 256mb ram. Rammen er som snorreh skrev for det meste bare levert med 512mb fra acer.

 

Kan folk slutte å sammenligne 'desktop replacement' bærbare med, vel, bærbare pc'r?

 

Du får også bedre stasjonære pc'r for 17,000,- men det har ikke så mye med saken å gjøre har det?

 

EDIT: Man betaler sikkert for design og ja, men det er ikke noe nytt det er det?

Vil du ha en pc som ser penere ut og har et mer gjennomført design enn de fleste andre pc'er på markedet må du betale for det.

Endret av AC7
Lenke til kommentar
Noe nytt fra mobile A64 fronten egentlig? Eller er det bare 3200/3400 som gjelder?

Ikke så mye nytt akkurat nå, men den 18. April skjer det en god del, for da lanserer AMD sin nye Turion 64-plattform med brask og bram. Inntil det så får du smøre deg med tålmodighet :cool:

 

Ja, du har noen bra poenger der, men 512Mb er nå fremdeles litt lite minne synes nå jeg. Er det noen av forhandlerene som modifiserer den? Putter inn mer minne eller bedre harddisk? (Hvis det er mulig...)

Hør med Netshop, de skal visst gjøre dette for deg for et lite mellomlegg :)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Begynner å bli litt lysten på en ferrari etter all den gode omtalen deres.

Ser at ITbutikken har klart lavest priser. Er de behjelpelige med å oppgradere minne og harddisk slik som Netshop?

Bør jeg gå for 3200 eller 3400? Skal brukes hovedsakelig til spill (++).

 

Lugger.

Lenke til kommentar

Lugger:

Har du pengene gå for 3400.

Itbutikken bytter ikke minne og hdd for deg, men det er meget enkelt og snorreh har en utmerket guide du kan bruke.

 

Du bør være ops på at Itbutikkens pris kan variere veldig. Acer Ferrari 3200 varierer gjerne 800 kr fra en dag til en annen.

 

Kjøper du er du hjertelig velkommen inn i "Ferrari teamet" :thumbup:

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar
Noe nytt fra mobile A64 fronten egentlig? Eller er det bare 3200/3400 som gjelder?

Sånn bortsett fra at 3200+ og 3400+ lancaster prosessorene kommer mener du?

De kommer i andre kvartal og da blir det vel kanskje en ny ferrari å se da(?)

Tenkte på laptoper spesielt.. Er det ingen "mainstream" standard notebook med A64 som ferrari 3400 f.eks?

Er ikke Ferrari en mainstream bærbar da? :ermm:

Ferrari 3200 koster jo bare 13.000,- :)

Lenke til kommentar

Det har blitt tatt opp før:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242658&st=780

 

Det står også noe litt lenger forann hvor de diskuterer hvilken wax man bør bruke, men de ble enige om at den Auto-Glym var best egnet(såvidt jeg husker).

 

Fjernet småripene på min hvertfall og må gjøre det igjen snart for jeg ser det kommer noen små skjønnhetsfeil(kan ikke skjønne hvorfra, men de er nå der).

Lenke til kommentar
Det har blitt tatt opp før:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242658&st=780

 

Det står også noe litt lenger forann hvor de diskuterer hvilken wax man bør bruke, men de ble enige om at den Auto-Glym var best egnet(såvidt jeg husker).

 

Fjernet småripene på min hvertfall og må gjøre det igjen snart for jeg ser det kommer noen små skjønnhetsfeil(kan ikke skjønne hvorfra, men de er nå der).

Får ta en tur på Esso i morra da og se hva dem har :tease:

Lenke til kommentar

Er det slik at den eneste forskjellen mellom Ferrari 3200 og 3400 er at 3400 har en litt raskere prosessor + dokkingstasjon? Ser at prisforskjellen er på en ~ 3 000 NOK. Er det verdt det?

 

Kan prosessoren oppgraderes senere? Ser folk snakker om en ny CPU som skal komme etterhvert.

 

Lugger.

Lenke til kommentar
Er det slik at den eneste forskjellen mellom Ferrari 3200 og 3400 er at 3400 har en litt raskere prosessor + dokkingstasjon? Ser at prisforskjellen er på en ~ 3 000 NOK. Er det verdt det?

 

Kan prosessoren oppgraderes senere? Ser folk snakker om en ny CPU som skal komme etterhvert.

 

Lugger.

Jeg mener at det ikke er verdt det. Tror ikke det følger med docking på F3400, den bare har mulighet for docking.

 

Ja, cpuen kan helt sikkert oppgraderes til LP A64 3000+, men de nye Lancaster kan vi ikke være helt sikker på at vil funke, men alt tyder på det! :yes:

 

Kjøp heller F3200 med 60gb 7200rpm og 1gb DDR400 :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...