Sir_cruz Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Når du tester pcen med 3dmark skal du ha på def. jeg har nesten 4000 i score 3890 eller noe har jeg Jeg har høyere Core en deg og litt høyere memory clock Men det skal klart ikke være så lav som det der heller Har du testet 3dmark01se ? se om du får Rundt 12.000 der så scoren din riktig også kan du altid patche opp 3dmarken din og se om det hjelper EDIT : Post nr.1000 i denne tråden Endret 5. februar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nopp. For lavt der også. 9812 3D marks med 3DMark 2001 SE Det må da være en eller annen liten instilling! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Halvorsen: Hvilke skjermdrivere har du installert? Endret 5. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg bruker den nyeste omegadriveren, Omega 2.5.97a (uinstallerer og installerer den på ny nå for å se om det hjelper). Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg bruker den nyeste omegadriveren, Omega 2.5.97a (uinstallerer og installerer den på ny nå for å se om det hjelper). Ok, da foreslår jeg at du sjekker instillingene - se punkt I.2 her: http://notebookforums.com/showthread.php?p=455976#post455976 2. Go to the Control Panel->Display->Settings->Advanced->Advanced 3D->3D and set Full Scene Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering to Application Preference, Texture Performance & Mipmap Detail Level to High Performance, TruForm & Wait for Verical Sync to Always Off, Smart Shader to No Effect, and A.I. to High. Also go to POWERPLAY and select Enable POWERPLAY, click on the POWERPLAY Settings and make sure that Plugged In is set to Optimal Performance. Endret 5. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Men, hva er egentlig meningen med denne topicen? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg bruker den nyeste omegadriveren, Omega 2.5.97a (uinstallerer og installerer den på ny nå for å se om det hjelper). Ok, da foreslår jeg at du sjekker instillingene - se punkt I.2 her: http://notebookforums.com/showthread.php?p=455976#post455976 2. Go to the Control Panel->Display->Settings->Advanced->Advanced 3D->3D and set Full Scene Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering to Application Preference, Texture Performance & Mipmap Detail Level to High Performance, TruForm & Wait for Verical Sync to Always Off, Smart Shader to No Effect, and A.I. to High. Also go to POWERPLAY and select Enable POWERPLAY, click on the POWERPLAY Settings and make sure that Plugged In is set to Optimal Performance. Finner ikke det der hos meg, ser ut som det mangler masse, finner heller ikke instillinger for dual screen Men, hva er egentlig meningen med denne topicen? Topicen sier vel det meste. Endret 5. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ok, etter uninstall og installering av Omegadriveren steg 3DMark03 til 31**! Har gjort hele guiden til snorreh nå, venter bare på defragmenteringen for å ta en ny runde med 3DMark03 for å se forbedringer Snorreh: som jeg sa tidligere har jeg gjort hele klokke-guiden din nå, vil det påvirke strømforbruket? tenker nå på alt annet enn strømalternativ>alltid på (for det vil jo trekke litt strøm) Takk for all hjelp, det er bare fantastisk å ha denne topicen! Får hjelp til alt alltid! Fredrik Larsen: Er det en gammel Omegadriver du bruker? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Fredrik Larsen: Er det en gammel Omegadriver du bruker? Nope. Absolutt nyeste driver fra sidene deres. Skal prøve å reinstallere nå. Får håpe det hjelper! Ok, etter uninstall og installering av Omegadriveren steg 3DMark03 til 31**! Jeg fikk 3150 før overklokking, får 3702 med overklokking av skjermkort. Har ikke rørt rammen siden jeg ikke forstod helt det som stod i guiden til snorreh, om det var beregnet for dem som hadde Corsair XMS3200LL eller de som hadde standard ram. Endret 5. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Så forresten at det var kommet nye drivere! (02/05/05) Sorry for the delay... The Omega Drivers based on the official Catalyst 5.1 are ready, go ahead to the ATI Radeon section for the download and make sure you see the readme for the new changes and fixes. Laster ned og prøver disse nå. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ble ikke så mye bedre Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Heh, ja, det blir vel enda en uninstall og install på meg da Edit: Med snorreh's guide i klokking ble scoren i 3DMark03: 3687! Dette er med standard hw! Endret 5. februar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Heh, ja, det blir vel enda en uninstall og install på meg da Edit: Med snorreh's guide i klokking ble scoren i 3DMark03: 3687! Dette er med standard hw! Begynner å bli bra nå Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ja, når jeg kommer opp på + sia etter selve Ferrari kjøpet blir det vel snart en ny harddisk og litt ny ram Skal ha 4000 i 3DMark jeg også! Endret 5. februar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hmm... hva er egentlig den ACERDATA-disken til? Trengs den eller er det bare å slette den slik at jeg får 10GB ekstra å rutte med? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hmm... hva er egentlig den ACERDATA-disken til? Trengs den eller er det bare å slette den slik at jeg får 10GB ekstra å rutte med? ACERDATA disken ? er ikke helt med her nå , det er 2 partisjoner når du kjøper den begge er 36gb som gir gjenoprettning lit plass og at windows tar et par Gb fra deg. så hvis det var svaret på spm. ditt så vill jeg vite det Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg ville ikke ha formatert den, når du får den ferdig fra Acer er det jo filer på den, og jeg kan tenke meg det er installert noen drivere eller noe på den også Det beste er å skaffe seg xp pro full versjon og sette alt opp som du vil ha det, men det er vel kanskje ikke et alternativ? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel, skal jeg være lovlydig så er svaret ja. Skal jeg ikke være fult så lovlydig så er svaret nei, begge de andre maskinene har jo gratis xp pro Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg har ikke den disken der :S men jeg har 2 partisjoner på 37gb acerdata er på 37gb på min acer 3400, jeg har formatert den ig konvertert til NTFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå