Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400

Anbefalte innlegg

Når du tester pcen med 3dmark skal du ha på def. jeg har nesten 4000 i score

3890 eller noe har jeg

Jeg har høyere Core en deg og litt høyere memory clock

Men det skal klart ikke være så lav som det der heller

Har du testet 3dmark01se ?

se om du får Rundt 12.000 der så scoren din riktig

også kan du altid patche opp 3dmarken din og se om det hjelper

EDIT : Post nr.1000 i denne tråden :):love:

Endret av Sir_cruz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker den nyeste omegadriveren, Omega 2.5.97a (uinstallerer og installerer den på ny nå for å se om det hjelper).

Ok, da foreslår jeg at du sjekker instillingene - se punkt I.2 her:

http://notebookforums.com/showthread.php?p=455976#post455976

2. Go to the Control Panel->Display->Settings->Advanced->Advanced 3D->3D and set Full Scene Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering to Application Preference, Texture Performance & Mipmap Detail Level to High Performance, TruForm & Wait for Verical Sync to Always Off, Smart Shader to No Effect, and A.I. to High. Also go to POWERPLAY and select Enable POWERPLAY, click on the POWERPLAY Settings and make sure that Plugged In is set to Optimal Performance.
Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Jeg bruker den nyeste omegadriveren, Omega 2.5.97a (uinstallerer og installerer den på ny nå for å se om det hjelper).

Ok, da foreslår jeg at du sjekker instillingene - se punkt I.2 her:

http://notebookforums.com/showthread.php?p=455976#post455976

2. Go to the Control Panel->Display->Settings->Advanced->Advanced 3D->3D and set Full Scene Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering to Application Preference, Texture Performance & Mipmap Detail Level to High Performance, TruForm & Wait for Verical Sync to Always Off, Smart Shader to No Effect, and A.I. to High. Also go to POWERPLAY and select Enable POWERPLAY, click on the POWERPLAY Settings and make sure that Plugged In is set to Optimal Performance.

Finner ikke det der hos meg, ser ut som det mangler masse, finner heller ikke instillinger for dual screen :(

omega2sn.jpg

Men, hva er egentlig meningen med denne topicen?

Topicen sier vel det meste. :mad:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Ok, etter uninstall og installering av Omegadriveren steg 3DMark03 til 31**!

Har gjort hele guiden til snorreh nå, venter bare på defragmenteringen for å ta en ny runde med 3DMark03 for å se forbedringer :dribble:

Snorreh: som jeg sa tidligere har jeg gjort hele klokke-guiden din nå, vil det påvirke strømforbruket? tenker nå på alt annet enn strømalternativ>alltid på (for det vil jo trekke litt strøm) :thumbup:

Takk for all hjelp, det er bare fantastisk å ha denne topicen! Får hjelp til alt alltid! :thumbup:

Fredrik Larsen: Er det en gammel Omegadriver du bruker?

Lenke til kommentar
Fredrik Larsen: Er det en gammel Omegadriver du bruker?

Nope. Absolutt nyeste driver fra sidene deres. Skal prøve å reinstallere nå. Får håpe det hjelper! ;)

Ok, etter uninstall og installering av Omegadriveren steg 3DMark03 til 31**!

Jeg fikk 3150 før overklokking, får 3702 med overklokking av skjermkort. Har ikke rørt rammen siden jeg ikke forstod helt det som stod i guiden til snorreh, om det var beregnet for dem som hadde Corsair XMS3200LL eller de som hadde standard ram. :tease:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Hmm... hva er egentlig den ACERDATA-disken til? Trengs den eller er det bare å slette den slik at jeg får 10GB ekstra å rutte med?

ACERDATA disken ?

er ikke helt med her nå , det er 2 partisjoner når du kjøper den begge er 36gb

som gir gjenoprettning lit plass og at windows tar et par Gb fra deg. så hvis det var svaret på spm. ditt så vill jeg vite det :p

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha formatert den, når du får den ferdig fra Acer er det jo filer på den, og jeg kan tenke meg det er installert noen drivere eller noe på den også :hmm:

Det beste er å skaffe seg xp pro full versjon og sette alt opp som du vil ha det, men det er vel kanskje ikke et alternativ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...