Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min går circka 1 min. hvert 3 min. eller noe sånt :hmm: Bare ved vanlig bruk sånn som å surfe på forumet her og lese mail.

Har installert driverne, "Mobile AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows XP, Version (exe) 1.1.0.18"

cpu3pv.jpg

Det er ganske opplagt at PowerNow! er deaktivert hos deg likevel. Har du prøvd alle de forskjellige "power schemes" uten noen forskjell?

Lenke til kommentar
Min går circka 1 min. hvert 3 min. eller noe sånt  :hmm: Bare ved vanlig bruk sånn som å surfe på forumet her og lese mail.

Har installert driverne, "Mobile AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows XP, Version (exe) 1.1.0.18"

cpu3pv.jpg

Det er ganske opplagt at PowerNow! er deaktivert hos deg likevel. Har du prøvd alle de forskjellige "power schemes" uten noen forskjell?

Ja, og Speedswitch XP nekter å sette cpuen på noe annet enn 1.8ghz

Lenke til kommentar
Nå funker alt fint her!  :thumbs:

Fint det ordnet seg, reinstallerte du Windows XP eller?

 

SpeedswitchXP skal være unødvendig for å aktivere PowerNow! i Windows XP når du har AMD Mobile Athlon 64 processor driver installert. Velger man "Max battery" power scheme under Power Options i kontrollpanelet så skal det holde.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Nå funker alt fint her!  :thumbs:

Fint det ordnet seg, reinstallerte du Windows XP eller?

 

SpeedswitchXP skal være unødvendig for å aktivere PowerNow! i Windows XP når du har AMD Mobile Athlon 64 processor driver installert. Velger man "Max battery" power scheme under Power Options i kontrollpanelet så skal det holde.

Funker fint uten det, men jeg liker Speedswitch XP.

Nope, reinstallerte ikke Windows :)

 

Leste på AMD sine sider i dag og så at LP A64 finnes helt opptil 3400+, vet du hvor man kan få kjøpt disse? :dribble:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Er ikke det der 62w versjonen?

 

 

62w?

Prosessor ( mobil ), 1 x AMD Athlon 64 3000+ / 1.8 GHz, L2 1 MB --  1.392,-

Prosessor ( mobil ), 1 x AMD Athlon 64 3200+ / 2 GHz, L2 1 MB  -- 1.752,-

Prosessor ( mobil ), 1 x AMD Athlon 64 3400+ / 2.2 GHz, L2 1 MB -- 2.016,-

 

35w?

Prosessor ( mobil ), 1 x AMD Mobile Athlon 64 2800+ / 1.6 GHz, L2 1 MB -- 1.229,-

Prosessor ( mobil ), 1 x AMD Mobile Athlon 64 2800+ / 1.8 GHz, L2 512 kB -- 1.850,-

Prosessor ( mobil ), 1 x AMD Mobile Athlon 64 3000+ / 2 GHz, L2 512 kB -- 2.133,-

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Funker fint uten det, men jeg liker Speedswitch XP.

Nope, reinstallerte ikke Windows :)

Hva gjorde du da om jeg tør spørre?

 

Leste på AMD sine sider i dag og så at LP A64 finnes helt opptil 3400+, vet du hvor man kan få kjøpt disse?  :dribble:

Det er ukjent for meg, har du link til der du så det?

 

Produktsiden for low-power Mobile Athlon 64 lister fortsatt opp 3000+ som den raskeste tilgjengelig i denne serien såvidt jeg kan se:

http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...5E11030,00.html

Lenke til kommentar
Introducing the new Mobile AMD Athlon 64™ processor designed for Thin and Light notebook computing now available in model 3000+. Also available in models 2800+ and 2700+.

 

The Mobile AMD Athlon 64 processor is available in models 3400+, 3200+, 3000+, and 2800.

 

Der står det klart og tydelig :thumbup:

 

Står også om priskutt på AMD cpuer her, der dem også nevner LP A64 3400+. :hmm:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...