Fredrik Larsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Går det an å få tak i acer ferrari uten ferrarilogo og ferrarilakken? Asus har en pc med Low-power Athlon64, men ikke om den er så lett å få tak i, ellers er det bare pcer med A64 DTR cpu. Hva er galt med Ferrari? Lenke til kommentar
winmag Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som har erfaring med Geil 512 pc3200 400mhz Golden Dragon? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som har erfaring med Geil 512 pc3200 400mhz Golden Dragon? Nope. Men sjekk Notebookforums, sikkert noen som har en sånn der Lykke til. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Noen som har erfaring med Geil 512 pc3200 400mhz Golden Dragon? Helt greit minne det der, men langt ifra fantastisk: http://www.geilusa.com/proddetail.asp?linenumber=33 CAS 3-3-3-8 @ DDR400 PC3200 Da er Corsair XMS 3200 (CMXSD512-3200LL) mye bedre etter min mening: http://corsairmemory.com/corsair/products/...d512-3200ll.pdf CAS 2.5-3-3-6 @ DDR400 PC3200 Endret 24. januar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
winmag Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Takker for opplysningen,tror jeg går for Corsair XMS 3200 minnene til min F-3200 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg har et lite problem. Når jeg kobler Ferrarien min til prosjektor eller TV gjennom s-video blir bildet på den eksterne skjermen (TV/prosjektor) i for høy oppløsning. Oppløsningen er så mye større at jeg må "rulle" rundt på skjermen for, for eksempel å finne startlinja. Ganske irriterende, men sikkert bare en liten instilling. Bruker den nyeste Omegadriveren og den nyeste VIA driveren til hovedkortet. Takk til hjelp Edit: litt skriveleif Endret 24. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har et lite problem. Når jeg kobler Ferrarien min til prosjektor eller TV gjennom s-video blir bildet på den eksterne skjermen (TV/prosjektor) i for høy oppløsning. Oppløsningen er så mye større at jeg må "rulle" rundt på skjermen for, for eksempel å finne startlinja. Ganske irriterende, men sikkert bare en liten instilling.Bruker den nyeste Omegadriveren og den nyeste VIA driveren til hovedkortet. Takk til hjelp Edit: litt skriveleif Dette gjelder alle tv-utganger og kommer av at du kloner skjermbildet på pcen, som har høyere oppløsning. En enkel, men litt tungvin løsning er å sette ned oppløsningen i selve windows, da vil det også bli satt ned på tv-utgangen. Du kan også bruke programmer som feks powerstrip til å sette hurtigfunksjoner som stiller oppløsning, slik at forandringen er lett tilgjengelig. Dersom du vil høy oppløsning på pc-skjermen, men lav på projektor, bør det være mulig å gjøre dette i skjermegenskaper. Har selv ati, vet ikke hvordan det er med skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Går det an å få tak i acer ferrari uten ferrarilogo og ferrarilakken? Asus har en pc med Low-power Athlon64, men ikke om den er så lett å få tak i, ellers er det bare pcer med A64 DTR cpu. Hva er galt med Ferrari? ok, jeg antar at det dermed blir vanskelig. Jeg har ikke noe i mot ferrari, men vil likevel ikke ha logoen og den røde lakken klistret utover pcen min. Føler det blir litt harry. Erter vel på meg endel acer-ferrari-fans nå Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Går det an å få tak i acer ferrari uten ferrarilogo og ferrarilakken? Asus har en pc med Low-power Athlon64, men ikke om den er så lett å få tak i, ellers er det bare pcer med A64 DTR cpu. Hva er galt med Ferrari? ok, jeg antar at det dermed blir vanskelig. Jeg har ikke noe i mot ferrari, men vil likevel ikke ha logoen og den røde lakken klistret utover pcen min. Føler det blir litt harry. Erter vel på meg endel acer-ferrari-fans nå Pass deg, ellers kommer hele Ferrari-mobben etter deg Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Til opplysning så har jeg nå oppdatert alle guidene mine med enda flere tips og triks her: Acer Ferrari 3200/3400 quick reference guide Jeg har også lagt den helt nederst på den første posten i denne tråden slik at dere lettere kan finne den igjen senere Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor mye kan jeg selge 80gb 4200rpm disken som følger med Ferrarien for? Lenke til kommentar
GungFu Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Superdupert Snorreh ! Peer Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvor mye kan jeg selge 80gb 4200rpm disken som følger med Ferrarien for? Godt spørsmål, nysgjerrig selv. Og rammen da... Anyone? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvor ofte går viftene på deres Ferrarier? Min går nesten hele tiden ved vanlig bruk (epost, firefox) Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvor ofte går viftene på deres Ferrarier? Min går nesten hele tiden ved vanlig bruk (epost, firefox) har du installert driveren til prosessoren? Den finner du på AMD sin hjemmeside. Ved Internett (Mozilla Firefox, selvfølgelig) og epost gå min vifte ca. 1 gang hvert 30 min Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hvor ofte går viftene på deres Ferrarier? Min går nesten hele tiden ved vanlig bruk (epost, firefox) har du installert driveren til prosessoren? Den finner du på AMD sin hjemmeside. Ved Internett (Mozilla Firefox, selvfølgelig) og epost gå min vifte ca. 1 gang hvert 30 min Min går circka 1 min. hvert 3 min. eller noe sånt Bare ved vanlig bruk sånn som å surfe på forumet her og lese mail. Har installert driverne, "Mobile AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows XP, Version (exe) 1.1.0.18" Endret 27. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Samme her... Blir gal snart. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Skal teste SpeedswitchXP for å se om det blir noe bedre. Har testa nå og det funker dårlig. Endret 27. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå