Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med Geil 512 pc3200 400mhz Golden Dragon?

Helt greit minne det der, men langt ifra fantastisk:

http://www.geilusa.com/proddetail.asp?linenumber=33

CAS 3-3-3-8 @ DDR400 PC3200

Da er Corsair XMS 3200 (CMXSD512-3200LL) mye bedre etter min mening:

http://corsairmemory.com/corsair/products/...d512-3200ll.pdf

CAS 2.5-3-3-6 @ DDR400 PC3200
Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem. Når jeg kobler Ferrarien min til prosjektor eller TV gjennom s-video blir bildet på den eksterne skjermen (TV/prosjektor) i for høy oppløsning. Oppløsningen er så mye større at jeg må "rulle" rundt på skjermen for, for eksempel å finne startlinja. Ganske irriterende, men sikkert bare en liten instilling.

Bruker den nyeste Omegadriveren og den nyeste VIA driveren til hovedkortet.

 

Takk til hjelp :yes:

 

Edit: litt skriveleif :blush:

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem. Når jeg kobler Ferrarien min til prosjektor eller TV gjennom s-video blir bildet på den eksterne skjermen (TV/prosjektor) i for høy oppløsning. Oppløsningen er så mye større at jeg må "rulle" rundt på skjermen for, for eksempel å finne startlinja. Ganske irriterende, men sikkert bare en liten instilling.

Bruker den nyeste Omegadriveren og den nyeste VIA driveren til hovedkortet.

 

Takk til hjelp :yes:

 

Edit: litt skriveleif :blush:

Dette gjelder alle tv-utganger og kommer av at du kloner skjermbildet på pcen, som har høyere oppløsning. En enkel, men litt tungvin løsning er å sette ned oppløsningen i selve windows, da vil det også bli satt ned på tv-utgangen.

Du kan også bruke programmer som feks powerstrip til å sette hurtigfunksjoner som stiller oppløsning, slik at forandringen er lett tilgjengelig. Dersom du vil høy oppløsning på pc-skjermen, men lav på projektor, bør det være mulig å gjøre dette i skjermegenskaper. Har selv ati, vet ikke hvordan det er med skjermkortet ditt.

Lenke til kommentar
Går det an å få tak i acer ferrari uten ferrarilogo og ferrarilakken?

Asus har en pc med Low-power Athlon64, men ikke om den er så lett å få tak i, ellers er det bare pcer med A64 DTR cpu.

 

Hva er galt med Ferrari? :thumbup:

ok, jeg antar at det dermed blir vanskelig.

 

Jeg har ikke noe i mot ferrari, men vil likevel ikke ha logoen og den røde lakken klistret utover pcen min. Føler det blir litt harry.

 

Erter vel på meg endel acer-ferrari-fans nå :ermm:

Lenke til kommentar
Går det an å få tak i acer ferrari uten ferrarilogo og ferrarilakken?

Asus har en pc med Low-power Athlon64, men ikke om den er så lett å få tak i, ellers er det bare pcer med A64 DTR cpu.

 

Hva er galt med Ferrari? :thumbup:

ok, jeg antar at det dermed blir vanskelig.

 

Jeg har ikke noe i mot ferrari, men vil likevel ikke ha logoen og den røde lakken klistret utover pcen min. Føler det blir litt harry.

 

Erter vel på meg endel acer-ferrari-fans nå :ermm:

Pass deg, ellers kommer hele Ferrari-mobben etter deg :evil:

Lenke til kommentar
Hvor ofte går viftene på deres Ferrarier? Min går nesten hele tiden ved vanlig bruk (epost, firefox)  :hmm:

har du installert driveren til prosessoren?

Den finner du på AMD sin hjemmeside.

Ved Internett (Mozilla Firefox, selvfølgelig) og epost gå min vifte ca. 1 gang hvert 30 min :thumbup:

Min går circka 1 min. hvert 3 min. eller noe sånt :hmm: Bare ved vanlig bruk sånn som å surfe på forumet her og lese mail.

Har installert driverne, "Mobile AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows XP, Version (exe) 1.1.0.18"

cpu3pv.jpg

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...