Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400


Anbefalte innlegg

Da var Auto-Glym(Super Resin Polish) kjøpt inn.

 

Jeg kjøpte det på Møller på Ryen(i Oslo ja) og betalte 159,- for en flaske( :ohmy: )

 

Jeg fant fram ei gammel t-shorte og begynte å smøre det på og resultatet var nydelig :dribble: . Synes den ble bedre og glattere enn ny jeg :thumbup: .

 

Fjerna forsåvidt et par av ripene jeg haddde også(som vannet ikke tok vekk). :w00t:

 

EDIT:

På Auto-Glym flaska står det at det trengs å gjøres igjen før om 6 mndr eller når regnet begynner å ikke sverte av.

 

Vil det da si at man ikke bør gjør dette hver uke fordi lakken vil da bli slitt?

*Håpe det er noen som jobber med dette*

Endret av AC7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er utrolig nysgjerrig på om det blir mulig å oppgradere til de nye cpuene som kommer senere i år? Støtter hovedkortet noe raskere enn 3000+?  :hmm: Og blir cpuene socked 754?  :ohmy:

Det finnes ikke raskere enn low-power Mobile Athlon 64 3000+ så det er vanskelig å si, men jeg tror vi relativt trygt kan anta at "Lancaster" som kommer dette kvartalet vil være for sokkel 754 og derfor kompatibel med dette hovedkortet såfremt BIOS støtter disse nye prosessorene.

 

På Auto-Glym flaska står det at det trengs å gjøres igjen før om 6 mndr eller når regnet begynner å ikke sverte av.

 

Vil det da si at man ikke bør gjør dette hver uke fordi lakken vil da bli slitt?

Tviler på at det skal ha noe å si siden dette er voks og ikke skuremiddel, men hvis du er usikker så kan du jo bare ta kontakt med butikken der du kjøpte den og spørre.

 

Ernie.: Gratulerer med ny maskin! :thumbup:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

DVD brenneren er 4x ikke sant ? eller er det bare jeg som har leste det et sted og husket feil eller noe

 

I allefall min vill bare brenne med 2.4x

noen som har ny FW til brenneren eller noe `?

 

så jeg i allefall kan få den opp i 4x vis ikke bruker jeg år og dager åp og brenne en DVD plate

 

platene jeg bruker er eProformance 8x fra norwaydisc.no

Lenke til kommentar

og støtter bare 2.4x på DVD+R ?

 

det er i allefall det står på den første

en på sia der.

 

er det mulig ?

ville trodd det var minst 4x (eller er det det)

 

[/quote=snorreh]2.4X Speed +R 4.7GB Writing

 

:thumbdown:

 

jeg som har 200 eProformance plater @ + 8x

 

(har en nec 3500 også da så det er ikke største problemet ;))

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Da jeg lånte moren min sin CL56 i sommer(Husker ikke om det var 1,6GHz eller 1,7GHz, men med Centrino) så var det ikke så mye mer enn 2 timer på den heller.

 

Det var uten noe annet i bakgrunnen og det dvd-programmet som var med.

 

Så etter min erfaring så bruker den veldig mye batteri når du bruker cd-rommen og lyd hele tiden.

Endret av AC7
Lenke til kommentar
Satt på filmen Platoon i bilen i dag på vei hjem fra hytta. Var litt skuffet over batterilevetiden, varte litt under 2 timer Med DVD idle Pro :no:

 

Hvordan er film og batteri hos dere?

Du kan redusere dette krafig med og legge filmen inn på pcen :)

enten med dvd shrink eller super dvd ripper

den kan gjøre om dvd til .avi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...