Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. Bestillte selv en Acer Ferrari 3200 fra Itbutikken. Den kom etter et par dager med ferrarimus, den er dritkul :p

Hehe, ok. Men er musa bra? Sammenlignet med f.eks Intellimouse 4.0? ;)

Har desverre ikke en intellimouse 4.0. Jeg bruker helst musa til internett surf osv. Men har ikke hatt noe å klage over de gangene jeg har spillt med den, men jeg spiller lite da :D

Lenke til kommentar
Jepp. Bestillte selv en Acer Ferrari 3200 fra Itbutikken. Den kom etter et par dager med ferrarimus, den er dritkul :p

Hehe, ok. Men er musa bra? Sammenlignet med f.eks Intellimouse 4.0? ;)

Har desverre ikke en intellimouse 4.0. Jeg bruker helst musa til internett surf osv. Men har ikke hatt noe å klage over de gangene jeg har spillt med den, men jeg spiller lite da :D

Spiller ikke så mye, men vil jo fortsatt ha ei god mus :w00t:

Lenke til kommentar
Hvordan ryggsekk kan anbefales til Acer Ferrari? Må være plass til litt skolebøker og sånn  :p Og selvfølgelig Ferrarien!  :cry:

Hei Fredrik !

Jeg har skaffet meg en ganske fin Targus PC ryggsekk som jeg kan trygt anbefale. Den kan både ha og beskytte ganske godt den flotte Acer Ferrarien din - pluss i tillegg har den meget god plass til både skolebøker og materiell.

Targus Sport Deluxe Notebook Backpac Model # TSB312

Som du ser så er den også ganske pen å se på - og ikke bare veldig pratisk og godt med plass !

Pluss meget behagelig å bære på ryggen også :)

Peer, Oslo

[email protected]

Lenke til kommentar
Hvordan ryggsekk kan anbefales til Acer Ferrari? Må være plass til litt skolebøker og sånn  :p Og selvfølgelig Ferrarien!  :cry:

Hei Fredrik !

Jeg har skaffet meg en ganske fin Targus PC ryggsekk som jeg kan trygt anbefale. Den kan både ha og beskytte ganske godt den flotte Acer Ferrarien din - pluss i tillegg har den meget god plass til både skolebøker og materiell.

Targus Sport Deluxe Notebook Backpac Model # TSB312

Som du ser så er den også ganske pen å se på - og ikke bare veldig pratisk og godt med plass !

Pluss meget behagelig å bære på ryggen også :)

Peer, Oslo

[email protected]

Takk :yes:

Vet du hvordan butikker disse selges i? (lokale butikker, vil teste den) :tease:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Takk  :yes:

Vet du hvordan butikker disse selges i? (lokale butikker, vil teste den)  :tease:

Hei igjen Fredrik,

Jeg er litt usikker på hvilke butikker som fører Targus produkter, men jeg har sett en del av dem på diverse nettbutikker som selger PC utstyr. Det jeg vil anbefale deg å gjøre er å gå inn på Targus Norge og ta kontakt direkte med dem - ellers kan du kontakte en Lars Dyrhoff i Targus Norge på [email protected], som er meget behjelpelig - og kan henvise deg til nærmeste butikk/nettbutikk du bor ved, eller ønsker å kjøpe fra :)

Jeg kan forresten legge til at Targus har en livstidsgaranti på denne PC sekken (med noe forbehold da selvfølgelig) - dette er noe han Lars Dyrhoff selvfølgelig kan forklare bedre enn det jeg kan, men dette er jo også en ganske positiv tilleggsservice på disse PC sekkene/baggene !

Peer, Oslo

[email protected]

EDIT: Lagt til tilleggsinfo.

Endret av GungFu
Lenke til kommentar

Er nesten helt sikker på at jeg endelig har funnet en sonefri firmware til DVD-Brenneren i ferrarien ;)

Den kan finnes

Her. Om jeg ikke tar feil er DVD-Brenneren i Ferrarien en, "MATSHITA/Panasonic DVD-RAM UJ825S"

Jeg forsikrer ikke at denne vil virke, at det er den riktige, eller noen som helst skade som kan forekomme. Det er en uoffisiell firmware og garantien bortfaller.

Har ikke prøvd den selv enda, men kommer med mer info om jeg flasher brenneren (hvordan det gikk osv.) :thumbup:

Gi gjerne kommentar om det er noen som har prøvd denne firmwaren :yes:

Lenke til kommentar
Halvorsen: Det er dessverre bare RPC2 firmware:

http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1915

Matshita UJ-825S - D100  (Master) / D100  (Slave) - Windows flash utility

Laptop slot-in drive

RPC-2

Sonefri firmware er RPC1, og det finnes foreløpig ikke til denne brenneren. Vi venter fortsatt i spenning på at noen skal klare å hacke den...

Hm, søren. Men hva er denne RPC2 firmwaren godt for da?

Og med det samme, jeg trenger driveren til bluetooth, men jeg finner den ikke på driver-cden eller på acer sin driverside :blush:

Noen som vet hvor jeg kan få tak i driveren?

Edit: +spørsmål

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar
Halvorsen: Det er dessverre bare RPC2 firmware:

http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1915

Matshita UJ-825S - D100  (Master) / D100  (Slave) - Windows flash utility

Laptop slot-in drive

RPC-2

Sonefri firmware er RPC1, og det finnes foreløpig ikke til denne brenneren. Vi venter fortsatt i spenning på at noen skal klare å hacke den...

Hm, søren. Men hva er denne RPC2 firmwaren godt for da?

For at firmware hackerne skal ha noe å leke seg med tenker jeg.

Og med det samme, jeg trenger driveren til bluetooth, men jeg finner den ikke på driver-cden eller på acer sin driverside :blush:

Noen som vet hvor jeg kan få tak i driveren?

Se her:

http://csd.acer.com.tw/SI/Download2.nsf/18...b0?OpenDocument

Lenke til kommentar
Mister man garantien når man setter inn ny harddisk/ram i Ferrarien? :love:

Når jeg mailet MPX.no så sa de at jeg IKKE mister garantien hvis man gjør dette selv(stor forøvrig også litt bakover i threaden her ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...