Halvorsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet om chassiet til ferrariene er av plast eller aluminium. Har hørt begge deler og er litt forvirret her Lenke til kommentar
bsaevik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kjøpte2 stk corsair 512 xms minne til min 3200. ser ut som eg har feil på eit av dei kjørte mem test på maskina fekk føste feil i test 10 734 mb. noen som veit kva minne som er feil på finnes det ein enkel metode for å finne det minne som er feil på. kva minne blir testa fyrst det under tastaturet eller det andre. ser ut som maskina resetter seg av og til dette skjedde ikkje før eg skifta ram. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet om chassiet til ferrariene er av plast eller aluminium. Har hørt begge deler og er litt forvirret her Ingen her som vet Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Noen som vet om chassiet til ferrariene er av plast eller aluminium. Har hørt begge deler og er litt forvirret her Chassiet er av plast, som alle bærbare fra Acer (og andre Taiwan-produsenter for den saks skyld). Det er likevel meget solid, og årsaken til at de bruker plast er vel at det både er billig og lett. Plasten rundt tastaturet er farget til å etterligne aluminium, men meget pent kjøpte2 stk corsair 512 xms minne til min 3200.ser ut som eg har feil på eit av dei kjørte mem test på maskina fekk føste feil i test 10 734 mb. noen som veit kva minne som er feil på finnes det ein enkel metode for å finne det minne som er feil på. kva minne blir testa fyrst det under tastaturet eller det andre. ser ut som maskina resetter seg av og til dette skjedde ikkje før eg skifta ram. Jeg vet ikke, men du kan jo bare ta ut den minnebrikken under maskinen først og så kjøre testen på nytt. Hvis den da finner feil så er det minnebrikken under tastaturet som er problemet, hvis ikke så er det minnebrikken du allerede har tatt ut. Heldigvis har Corsair livstidsgaranti på sitt minne så du har ingenting å tape Endret 12. desember 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Boner du rundt tastaturet og/eller bare lokket på ferrarien din snorreh? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Boner du rundt tastaturet og/eller bare lokket på ferrarien din snorreh? Bare lokket og musen, siden det er kun de stedene som har en glanset overflate med original Ferrari-lakk. Jeg bruker litt sprit og den mikrofiberduken som følger med maskinen for å rengjøre rundt tastaturet og skjermen, samt den karbonfiber-stripen fra Ferrari over tastaturet Endret 12. desember 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Boner du rundt tastaturet og/eller bare lokket på ferrarien din snorreh? Bare lokket og musen, siden det er kun de stedene som har en glanset overflate med original Ferrari-lakk. Jeg bruker litt sprit og den mikrofiberduken som følger med maskinen for å rengjøre rundt tastaturet og skjermen, samt den karbonfiber-stripen fra Ferrari over tastaturet Finfint det Takk for all hjelp så langt Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Vil bare si at jeg i dag har mottat min 3400. Den er bare NYDELIG. Helt rått design Siden jeg aldri har hatt en LCD skjerm før så vet jeg ikke om den er bra eller dårlig, men er veldig fornøyd. Ikke merket noe negative ting med den. Har ikke fått delene mine enda da. Skal montere en 7,2k rpm disk og 1gb minne. Da blir det saker Takk for all tips og info her. EDIT: Forresten, jeg bestilte på advance.no på en torsdag og fikk den på en mandag. Veldig fin butikk virker det som med gode priser og bra leveringstid. Jeg fikk Hitachien min på fredag(dagen etter altså), men jeg vil tro det er fordi det er et lager mye nærmere. Fortsatt utrolig bra av de. Når jeg sitter her og sammenligner SXGA+ skjermen på denne og CRT skjermen ved siden av meg(Acer G991) må jeg si det utrolig mye mer blurry på en CRT. Overraskende meg veldig hvertfall da jeg ikke har (som sagt) hatt LCD før. Tastaturet er også veldig behagelig i forhold til mange andre laptop tastaturer jeg har prøvd. De ligger bare mer rett(ergonomisk sett) i forhold. Kan være at jeg har blitt vant til det også, er ikke helt sikker. Grafikkortet har jeg ikke fått testet enda da jeg ikke har noen spill jeg kan spille. Får vel kjøpt oss hl2 i de nærmeste dagene... Det eneste litt negative må være at det er litt varmt til venstre for touchscreen saken så man svetter litt når man typer. Eller så er det vel bare en generell ting men laptop, og det er at jeg kommer borti touch padden når jeg typer så plutselig skriver jeg et helt annet sted. Jeg har ikke noe å sammenligne med sånn harddiskmessig om den er treig eller ikke siden den stasjonære min er så gammel og full av drit(ikke formatert på 3 - 4 år . Jeg liker pc'n bare mer og mer for jo mer jeg bruker den så dette virker lovende. Anbefales på det varmeste(henda er rimelig våte nå for de som lurte). Går ut en tur å kaster noen snøballer jeg... Endret 13. desember 2004 av AC7 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vil bare si at jeg i dag har mottat min 3400.Den er bare NYDELIG. Helt rått design Siden jeg aldri har hatt en LCD skjerm før så vet jeg ikke om den er bra eller dårlig, men er veldig fornøyd. Ikke merket noe negative ting med den. Har ikke fått delene mine enda da. Skal montere en 7,2k rpm disk og 1gb minne. Da blir det saker Takk for all tips og info her. Du kan det med å friste skal jeg si!! Venter på min enda Den kommer fra danmark denne uka, kan nesten ikke vente mer Var det 2 partisjoner på Harddisken, i så fall hvor store var de? Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det var 2 partisjoner på min når jeg fikk den ja. C: på 35,7GB og D: på 35,5GB. Lenke til kommentar
[AvaLoN] Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er det mulig å permanent endre bakgrunnen på desktopen? Jeg ahr prøvd utallige ganger å endre bakgrunn samt desktop theme på min 3400 uten hell. Hver gang jeg starter maskinen på ny er Ferrari-greia med kalender og F1-bil tilbake. Det er da en artig bakgrunn, men helvete heller om jeg ikke skal kunne endre den ! Ellers digger jeg Ferrarien, prima stykke maskin ^^ Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ' date='13/12/2004 : 23:13'] Er det mulig å permanent endre bakgrunnen på desktopen? Jeg ahr prøvd utallige ganger å endre bakgrunn samt desktop theme på min 3400 uten hell. Hver gang jeg starter maskinen på ny er Ferrari-greia med kalender og F1-bil tilbake. Det er da en artig bakgrunn, men helvete heller om jeg ikke skal kunne endre den ! Ellers digger jeg Ferrarien, prima stykke maskin ^^ bakgrunnen er et program som kjøres hver gang du starter maskinen. fjern dette fra oppstarten så er du fri Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da lurer jeg litt mere igjen Skal sette min til lading (står til lading) Hvor lenge skal den lade ? Jeg skal ikke slå den på før lille jule aften (Det er det ''jul'' hos min far tihi) Og Noen som vet hva Ms en på skjermen er ? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Noen som vet hva Ms en på skjermen er ? Servicemanualen lister tre forskjellige modellkoder: CMO/IDT N150P2, AU B150PG03, og QDI 156FL02. Endret 15. desember 2004 av qwert Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Skal sette min til lading (står til lading) Hvor lenge skal den lade ? Jeg skal ikke slå den på før lille jule aften (Det er det ''jul'' hos min far tihi) Se her: http://notebookforums.com/showthread.php?p=387316#post387316 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som vet hvor lenge batterien i en Acer Ferrari 32oo bør lade før første bruk? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som vet hvor lenge batterien i en Acer Ferrari 32oo bør lade før første bruk? Helt til batteri-indikatorlampen lyser grønt, det tar ca. 4 timer første gang. Sjekk forøvrig linken i min forrige post. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som vet hvor lenge batterien i en Acer Ferrari 32oo bør lade før første bruk? Helt til batteri-indikatorlampen lyser grønt, det tar ca. 4 timer første gang. Sjekk forøvrig linken i min forrige post. Har sjekket den, fine greier Viktig å ta vare på batteriet Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har noen problemer med at musen min ikke funker på pc'n. Det er en Microsoft Intellimouse Explorer 1.0. Ja den er gammel, men den er behagelig og har ikke gitt meg noen problemer(før til nå). Er denne musen utdatert og det er derfor den ikke funker? Jeg kan forklare litt nærmere. Jeg plugger i musa i USB kontakten og ingenting skjer. Ingenting lyser. Det har seg slik at den er litt tung å plugge inn og ut og når jeg så inne i USB kontaken på musa så så jeg at den var litt annerledes enn den som fulgte med. Den hadde noen riller før kontakene, dette hadde ikke musa som fulgte med. Jeg har prøvd den i alle og det er det samme med alle. I går installerte jeg driverne(som forresten er ett herk å finne), men det hadde ikke noe resultat. Noen tips? Ja, jeg skjønner at den er gammel, som skrevet før. Og, grunnen til at jeg la den her er at jeg har en slik pc og jeg synes det er lite vits i å lage en ny thread bare pga. dette. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da har jeg fått svar på alt jeg lurte på , nå er det ''utforsking'' på resten 7 dager til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå