Dorian Gray Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvorfor få penger for å ikke røyke? man _SKAL IKKE_ røyke. 'I ain't never been to jail.' Whaddya want? A cookie? You're not supposed to go to jail, you low-expectation-having motherfucker! Røyk er teit. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 blir litt *kremt* kvalm av sånt jeg.. *host*pappagutter*hark* Nei, folkens. Jeg liker å JOBBE for penga jeg. Jeg har jobba masse en periode med flere jobber. Nå har jeg *trukket meg tilbake* til en vanlig jobb og litt ekstra inntekter på toppen som følge av mine tidligere strabaser. Lær deg å jobbe for penga. Da setter du mer pris på dem. Bare et vennlig tips Psion ut Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg får sertifikatet for bil av foreldrene min om jeg ikke drikker, røyker eller kjører moped før jeg er 18. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvorfor er det ingen som får pils for 100 000 kroner hvis de holder seg snusfri? Egentlig litt genialt forslag da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg ble ikke lovet noe som helst, om jeg ikke drakk eller røkte før jeg var 18. Men på 18-års dagen min, sa foreldrene mine at de skulle betale lappen for meg (som jeg allerede var på vei å ta) på grunn av dette. Jeg hadde riktignok vært full ett par ganger da, men det vet ikke de. Selv om mine foreldre var ganske fattige like etter jeg var født, og bare "akkurat nok" penger frem til jeg var 18 (nå for tiden har de litt mer gryn da), ble alle pengene fra barnetrygden satt inn på en konto som jeg skulle bruke til utdanning. De kom godt med de pengene når jeg gikk ut av videregående ja. Var vel nærmere 100.000 det også. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg er over 18 og har aldri drikk eller røyka, har ikke planer om å begyne med det heller. Kanskje i VELDIG små mengder om jeg blir tilbydd, men aldri så jeg blir full. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er lzm så klt å være full lzm,,,, lol HEHE! Noen vil vel bare drikke for å nyte det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hva betyr IMO? In my opinion. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er over 18 og har aldri drikk eller røyka, har ikke planer om å begyne med det heller. Kanskje i VELDIG små mengder om jeg blir tilbydd, men aldri så jeg blir full. Hvorfor ikke? Herre... Folk må da få bestemme selv. Respekter at de har andre verdier og meninger enn deg. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Respekter at andre ikke vil begynne......det er ikke noe å være stolt av å være full, synes jeg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) tvinge ungene til ikke å drikke er å ødelegge barndommen, når man blir sånn 14 osv er det en del av sosial-livet å være med på fester, drikke , kaskje ikkerøyke, men å drikke alkohol er noe alle vill gjøre.... og det skal jeg love deg 100000000 kr på at foreldrene dine gjorde også Endret 1. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Instict Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sålenge du ikke er überbortskjemt, så vil du neppe få de pengene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tvinge ungene til ikke å drikke er å ødelegge barndommen, når man blir sånn 14 osv er det en del av sosial-livet å være med på fester, drikke , kaskje ikkerøyke, men å drikke alkohol er noe alle vill gjøre.... og det skal jeg love deg 100000000 kr på at foreldrene dine gjorde også Ikke meg, og ikke mine. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 eg skal ihvertrfall klare å holde meg unna røyke/drikke til eg er 18 (og vel så det...) Jeg greide ikke det jeg (ingen av de) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 tvinge ungene til ikke å drikke er å ødelegge barndommen, når man blir sånn 14 osv er det en del av sosial-livet å være med på fester, drikke , kaskje ikkerøyke, men å drikke alkohol er noe alle vill gjøre.... og det skal jeg love deg 100000000 kr på at foreldrene dine gjorde også Ikke narr meg til å le. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvorfor få penger for å ikke røyke? man _SKAL IKKE_ røyke. 'I ain't never been to jail.' Whaddya want? A cookie? You're not supposed to go to jail, you low-expectation-having motherfucker! Røyk er teit. Røyke er digg (Røyker ikke fast) få litt nikotin i kropp og sjel er bare bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 få litt nikotin i kropp og sjel er bare bra Nei, men det er godt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 få litt nikotin i kropp og sjel er bare bra Nei, men det er godt. ja ok da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå