Gå til innhold

Fikk nettopp vite at jeg får MYE cash når jeg blir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir litt *kremt* kvalm av sånt jeg..

*host*pappagutter*hark*

 

Nei, folkens. Jeg liker å JOBBE for penga jeg. Jeg har jobba masse en periode med flere jobber. Nå har jeg *trukket meg tilbake* til en vanlig jobb og litt ekstra inntekter på toppen som følge av mine tidligere strabaser.

Lær deg å jobbe for penga. Da setter du mer pris på dem. Bare et vennlig tips

 

 

Psion ut

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ble ikke lovet noe som helst, om jeg ikke drakk eller røkte før jeg var 18. Men på 18-års dagen min, sa foreldrene mine at de skulle betale lappen for meg (som jeg allerede var på vei å ta) på grunn av dette. Jeg hadde riktignok vært full ett par ganger da, men det vet ikke de.

 

Selv om mine foreldre var ganske fattige like etter jeg var født, og bare "akkurat nok" penger frem til jeg var 18 (nå for tiden har de litt mer gryn da), ble alle pengene fra barnetrygden satt inn på en konto som jeg skulle bruke til utdanning. De kom godt med de pengene når jeg gikk ut av videregående ja. Var vel nærmere 100.000 det også.

Lenke til kommentar

tvinge ungene til ikke å drikke er å ødelegge barndommen, når man blir sånn 14 osv er det en del av sosial-livet å være med på fester, drikke , kaskje ikkerøyke, men å drikke alkohol er noe alle vill gjøre.... og det skal jeg love deg 100000000 kr på at foreldrene dine gjorde også

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
tvinge ungene til ikke å drikke er å ødelegge barndommen, når man blir sånn 14 osv er det en del av sosial-livet å være med på fester, drikke , kaskje ikkerøyke, men å drikke alkohol er noe alle vill gjøre.... og det skal jeg love deg 100000000 kr på at foreldrene dine gjorde også

Ikke narr meg til å le.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...