Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 du misforsto meg kansje litt Oppi her betyr litt % en liten mengde alkohol burde kansje skreve det fra starten av Forsto deg helt utmerket, men det er slik jeg skriver når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hehe.. kult med det der! får sertfikatet av pappa og de, hvis jeg ikke røyker får jeg er 18! Samme her, kjekt igrunn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Haha, for noe tull. Få penger om man ikke røyker eller drikker? Jaja, dette beviser jo bare at ALT kan kjøpes for penger. Kult å overstyre noen på den måten. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Haha, for noe tull. Få penger om man ikke røyker eller drikker? Jaja, dette beviser jo bare at ALT kan kjøpes for penger. Kult å overstyre noen på den måten. Hadde ikke tenkt å verken røyke eller drikke før jeg ble 18 og inngikk derfor selv avtalen om at foreldrene mine betaler bil-lappen fordi en kamerat hadde gjort det, altså de bestakk meg ikke på noen måte.... Pluss at jeg får 5000 av bestemora mi for det samme, liten bonus det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Skjønner uansett ikke hvorfor man skal få penger for slike ting. Er jo egentlig ingen prestasjon. Pappa sa at jeg skulle få 10 000 om jeg gikk ut med over 65 poeng fra VGS. Haha, den dagen sier jeg bare. Endte opp med 54,5 poeng. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hehe, LarsP. Hadde aldri fått 10000 om jeg ikke hadde drukket før jeg var 18, og hadde jeg fått tilbudet hadde jeg takket nei. Hadde mye mer morsomt med pils, enn med 10000 kroner, så. Røyk og snus holder jeg meg laangt unna, men får ikke betalt for det. Bare sunt folkevett det, imo. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hehe.. kult med det der! får sertfikatet av pappa og de, hvis jeg ikke røyker får jeg er 18! Samme her. Drikking derimot, driter de mer eller mindre i. Mener jeg burde få lov å more meg litt bare jeg i går over grensen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 drikking ja, tviler på at mange klarer og motstå drikking( ) Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg sparer nok penger på å droppe kjøp av snus/røyk da jeg ikke er glad i nikotin. men alkohol...hvorfor droppe det? anyways, sitter og ruger på aksjer i gamlingen sitt firma *sikle* Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 eg skal ihvertrfall klare å holde meg unna røyke/drikke til eg er 18 (og vel så det...). men eg kommer ikke til å få peng for the though...bare får å si det, drikkepress øker ofte drastisk i 10ende klasse. Russetiden kan sikkert bli en utfordring... jaja.. lykke til... du er 18 eller 19 når du er russ da snobben.. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg fikk lappen siden jeg ikke konfirmerte meg... er det sært?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Teit å få penger for sånt synes jeg. Helt enig. Har venner som røyker og drikker uten at foreldra veit om det, og når de blir 18 får de betalt for lappen eller får bil av folka sine. Høres ut som trådstarter bor i bærum.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 TLZ; hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor få penger for å ikke røyke? man _SKAL IKKE_ røyke. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjekt med folk som skal være rusfrie bare fordi foreldrene vil det. En fin tanke. Kjøper rusfrihet i X antall år for 10 000. Velbrukte penger, virkelig. Tror jeg skal legge frem noe tilsvarende til mine fremtidige barn. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Vedder på at noen fikk 20000 for å være dritt. Endret 6. september 2004 av ^Elg^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå