slackies Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei! ser at det har blitt veldig populært med lyd-reklame på nettsteder. når man beveger musen over reklamen lager det forferdelige lyder (vg,sol etc...) hvordan kan jeg deaktivere all lyd på faenskapen? blir tullete i hode av det. har vært på verktøy -> alternativer for internett-> avansert og skrudd av "spill av lyder, animasjoner og video". men blir ikke kvitt lyden. noen som vet hvordan man blir kvitt lyden? bryr meg egentlig ikke om all lyd blir borte i explorer, men ønsker ikke noe program som fjerner alt av reklame. kun lyd. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Contol Panel/Sound and Audio Devices/Sound/Sound scheme/No Sounds. Når du velger no sounds her skal det ikke komme noe lyd fra nettsider, kun når du spiller musikk og spill div. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Contol Panel/Sound and Audio Devices/Sound/Sound scheme/No Sounds.Når du velger no sounds her skal det ikke komme noe lyd fra nettsider, kun når du spiller musikk og spill div. Det stemmer ikke, ihvertfal ikke her. Er grusomt med disse reklamene, hvis man sitter med headsett og plutselig får den lyden fra f.eks vg, så er den veldig høy i forhold til musikken, holder på å få hjerteinnfarkt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Noen som vet hvordan men kan fjerne reklamen helt fra dagbladet/vg sine sider. Har prøvd litt med å endre host fila, uten resultat. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Dere får laste ned firefox og deaktivere javascript. Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er som regel flash dette gjelder. Du kan endre innstillingene til flash-plugin for IE ved f.eks. å høyreklikke på en reklame og velge "Settings" (er ikke alltid den muligheten er enabled). Her kan du endre volum etc. Har meget sjelden behov for flash selv, og synes Mozilla Firefox er mye bedre enn IE. Så jeg bruker Firefox, uten flash Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) på internett egenskaper kan man jo stille på alt, fjerne alle bildene om du vil Endret 11. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tenkte selv å lage en post om dette,de kan stikke de lydreklamene på vg lang opp i der sola aldri skinner......... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Norton Internet Security firewall filtrerer bort all driten. All reklame/inkl. lyd forsvinner. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Det er jo bare å gå inn i IE på verktøy->Alternativer for internet -> Avanserte innstilinger og under multimedia fjerene Spill av lyder. Bare håper dette fungerer. Naturligvis virket ikke det Endret 11. mai 2004 av pertm Lenke til kommentar
So|o Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vedlig irriterende med reklame siden mengden øker og de blir stadig mer agressive. Men alternativet til reklame er vel betaling for å bruke nettsidene.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er jo bare å gå inn i IE på verktøy->Alternativer for internet -> Avanserte innstilinger og under multimedia fjerene Spill av lyder. Bare håper dette fungerer. Det er ikke lydfiler som spilles av, men flashanimasjoner som spiller av en lyd hver gang man fører musa over. Må nok bare disable flash på en eller annen måte eller legge inn en reklameblokker. Lenke til kommentar
Ever Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hva med opera da? Noen enkel måte å drepe lydene der? Har leita etter det selv uten å komme noen vei.. Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kutt ut IE og bruk FireFox i stedet. Den har en extension som stopper flash animasjoner. Den finner du forøvig her. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 en reklame for en film på vg nett for 1 mnd siden .kom man over den med musa lagde den elge lyder i 4 min, slå av høytalleren hver gang,iriterende når man hører på musikk Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 gå inn i Verktøy -> Alternativer -> Sikkerhet -> Begrensede Områder og legg inn www.vg.no i lista, og vips all reklame og all flash er borte fra vg sine sider! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 lagde den elge lyder i 4 min, ROFL!!!!!!!!!!! Det er seff sinnsykt irriterende, men jeg kan ikke holde meg fra å le. Det er som en reklame som Monty Python kunne lagd. Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi kan også skrive til nettstadane det gjeld og klage. Dersom nok folk klagar kjem dei nok til å fjerne dei Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Vi kan også skrive til nettstadane det gjeld og klage.Dersom nok folk klagar kjem dei nok til å fjerne dei Støtter den teorien,var å lette etter en plass vg i går hvor en kunne sende inn ting,men fant ikke noen. Tenkte å gå via 10000 tipset: "Vist dere ikke fjerner de ENORMT irreterende lyd reklamene,så tror jeg dere kan se langt etter 3 milioner nettbrukere på en måned neste gang" Lenke til kommentar
Marik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg får heldigvis ikke noe lyd fra nettsider eller noen popup. Jeg bruker også Norton Internett Security. Det er mulig at det er Norton som fjerner alt dette på maskinen min. Jeg kjører også windows server 2003. Hadde blitt rimelig gal i hodet skulle jeg hørt på alt som piper på nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå