2Hyper Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 så denne nyheten på gibme netopp: http://www.gibme.com/kommentarer.asp?nyhet=329 westwood gir seg f*** aldri virker det som:))) håper det kommer uansett! Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Lurer på når melken i C&C-kua tar slutt. Om det ikke skjedde ved utgivelsen av Renegade... Lenke til kommentar
2Hyper Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Westwood mangler kun en ting, noe som Blizzard har og som uten tvil er nøkkelen til suksees... nemlig progressivitet Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 -------------------------------------------------------------------------------- Lurer på når melken i C&C-kua tar slutt. Om det ikke skjedde ved utgivelsen av Renegade... ----------------------------------------------------- Hmm jeg kan ikke skjønne hvorfor ALLE må klage på Renegade?? Er det fordi de ikke klarer å følge med i spillet eller hva? Jeg har ikke sett bedere "inernett multiplayer" så her må det hvere no galt med folk Spillet er jo superb når det gjelder multiplayer og det er koolt å spille og MELKA har IKKE gått ut av kua for min del!! _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-09 09:17 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 jeg vil ha noe NYTT i c&c serien, c&c var dritbra - de nye spillene er beregnet for nye c&c fans - ikke de som allerede er gått lei hele serien bare ved og spille c&c. noe nytt, takk. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 renegade er vås det finnes mange spill som er 100 ganger betre enn det Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har spilt gjennom hele Renegade i single nå. Den er helt ok selv om grafikken ikke var av den beste og storyen heller ikke er noe å skryte av. Hmm.. terningkast 3+ kanskje. Men multiplayer var litt anderledes, og det er bra. Var faktisk litt gøy å spille det. Terningkast 5 :wink: Håper de greier å finne på noe bra med. Foresten, hva syns dere er best ? Skuespillere eller dataanimert ? Jeg syns det var stiligere med skuespillere jeg, litt spesielt i forhold til de andre... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Da får du nevne noen av de som er 100 ganger bedre da siDDIs som er så veldig mye bedre, bare ikke nevn Unreal og Quake som ALLE MÅ nevne når det gjelder multiplayer! Og fortell meg hva som er "vås" <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-18 21:56 ]</font> Er det bedre nå da? var en liten skrive feil [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-18 21:58 ] Lenke til kommentar
Prox Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 22:21, Tåka skrev:Da får du nevne noen av de 100 da siDDIs som er så veldig mye bedre, bare ikke nevn Unreal og Quake som ALLE MÅ nevne når det gjelder multiplayer!Og fortell meg hva som er "vås"<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-17 22:22 ]</font> Det han mente var at det var mange, ikke 100, spill som var 100, ikke mange, ganger bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå