Gå til innhold

Et nytt C&C spill? JESS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

--------------------------------------------------------------------------------

Lurer på når melken i C&C-kua tar slutt. Om det ikke skjedde ved utgivelsen av Renegade...

-----------------------------------------------------

Hmm jeg kan ikke skjønne hvorfor ALLE må klage på Renegade?? Er det fordi de ikke klarer å følge med i spillet eller hva? Jeg har ikke sett bedere "inernett multiplayer" så her må det hvere no galt med folk Spillet er jo superb når det gjelder multiplayer og det er koolt å spille og MELKA har IKKE gått ut av kua for min del!! :grin:

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-09 09:17 ]

Lenke til kommentar

Jeg har spilt gjennom hele Renegade i single nå. Den er helt ok selv om grafikken ikke var av den beste og storyen heller ikke er noe å skryte av. Hmm.. terningkast 3+ kanskje.

Men multiplayer var litt anderledes, og det er bra. Var faktisk litt gøy å spille det. Terningkast 5 :wink:

Håper de greier å finne på noe bra med. Foresten, hva syns dere er best ? Skuespillere eller dataanimert ?

Jeg syns det var stiligere med skuespillere jeg, litt spesielt i forhold til de andre...

Lenke til kommentar

Da får du nevne noen av de som er 100 ganger bedre da siDDIs :grin: som er så veldig mye bedre, bare ikke nevn Unreal og Quake som ALLE MÅ nevne når det gjelder multiplayer!

Og fortell meg hva som er "vås"

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-18 21:56 ]</font>

Er det bedre nå da? var en liten skrive feil :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-18 21:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-17 22:21, Tåka skrev:

Da får du nevne noen av de 100 da siDDIs
:grin:
som er så veldig mye bedre, bare ikke nevn Unreal og Quake som ALLE MÅ nevne når det gjelder multiplayer!

Og fortell meg hva som er "vås"

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-17 22:22 ]</font>

Det han mente var at det var mange, ikke 100, spill som var 100, ikke mange, ganger bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...