riboflawi Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei! Hvor kan jeg få kjøpt dvd+r plater som kan brenne to lag med film? Må få vite det snarest mulig... Hilsen en som er lei av bare å ha 4.7 gb fri plass på dvd-platene. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Tror ikke det har kommet ennå. Er vel bare en brenner som jeg vet om som kan brenne to lags dvd. Lenke til kommentar
riboflawi Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hvordan går det da ann å brenne dvd-er på over 4.7 gb? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvordan går det da ann å brenne dvd-er på over 4.7 gb? Du må ha en brenner som kan brenne i 2 lag. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det har kommet en nå, men du ha ny firmware som ikke er klar ennå. Du må altså vente i noen få mnd til. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 benq eller noe har vel lansert en som kan oppgraderes til duallayer brenner, men platene er ikk eher enda, det er heller ikke firmwaren som kommer med platene Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ja, det er den brenneren jeg sikta til. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Verbatim dual layer 2.4x DVD+R: Forventet levering i Norge: Juli/August: Pris: 100-150Kr pr plate Forventet pris rundt juletider for samme plater: rundt 50 kroner platen. Ja du må ha en brenner som klarer dette. Det finnes ingen brennere på markedet som klarer dual layer enda. Eneste er BenQ DW822A fra www.mpx.no som kan oppgraderes til dual layer til høsten - men pr dags dato kan den ikke brenne dual layer. Selv har jeg dog 3 stk dual layer pre-release brennere Philips DVDRW885 BenQ DW830A Lite-On SOHW-832S Har 4 dual layer pre-release plater. Brent en. Kommentarer: DVD-Brennere som ikke kan brenne dual layer kan heller ikke lese dual layer. Stue spillere vil ikke gjenkjenne platen Mange DVD-ROM spillere har problemer med å lese mer enn layer 1. Totalt sett: Formatet er ikke modent nok enda! Og nei!!! Brenneren du allerede har vil nesten sikkert ikke få firmware oppgradering til dual layer da dette krever ny maskinvare/komponenter i brennerene!!! Endret 10. mai 2004 av OC-Freak Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dæven det var dyrt for EN plate! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har fått tilbud om å kjøpe Verbatim dual layer 2.4x DVD+R pre-release plater på "svartebørsen" allerede nå. Pris? 50 $ USD per plate........ Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Bombe at DL platene koster så mye i starten Når ikke stuespilleren støtter DL engang blir det dyrt for den optimale filmopplevelsen. Ny teknologi er ofte dyrt og med "barnesykdommer". Tror nok jeg klarer meg lenge med 4,7 gb platene og dvd shrink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå