Gå til innhold

Burde jeg velge p800 eller 6600? eller en annen?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sittet i snart 3 måneder å grunnet på hvilken telefon jeg skal kjøpe.

Jeg tenker på p800 og 6600 fordi det er de som har det jeg krever.

Hva synes dere jeg burde velge?

Er også open for forslag om andre telefoner men de må ha ommentrent de samme spesifikasjonene.

jeg takker på forhånd for alle svar :)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig syntes jeg du skulle velge 6600. For det spørs om du er villig til å gå rundt og drasse på en mobil så pass stor som p800 er. P800 har jo en større skjerm (bra å se filmer på) og en oppløsning på 208x320. Men 6600 har en fargedybde på 65 536 mot p800 sine 4096. Så jeg syntes du skulle gå for en 6600. Uansett så er begge mobilene sykt gode. :thumbs:

Hvis du er åpen for andre mobiler kunne du jo sett på en sx1, men den har ikke like bra skjerm som p800 og 6600.

Mvh Grimboo

Lenke til kommentar

6600 pga: klarere skjerm (flere farger), litt mindre, kamera (hvis du bryr deg om det).

P800 pga: UIQ, Overlegen skjermoppløsning, touchscreen, medfølgende utstyr (bla: handsfree, og dokkingstasjon), MP3 spiller m/ stereolyd, gode/bedre PDA-egenskaper, kalenderen, bedre/lettere/raskere sync mot PC, pris, overlegent sjakkspill :)

Sikkert mye mer, dette var det jeg kom på :) Jeg synes P800 er et bedre valg. Bedøm selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...