apu^ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 bare kom på en pussig ide med å prøve å bruke http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=W658AB som vanntank. Er det non som har gjort det lissom? jeg har ikke lian li så jeg kan ikke prøve men har lyst på den døra går vel ann å modde litt på den så den passer Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 spennende idè! Moro hvis systemet plutselig klikker, og du åpner pcen for så å finne at det er en plastfisk i radiatoren.. Lenke til kommentar
apu^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 hehehe joa men du kan vel sett et filter ved uttaket? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) konge ide tenk å ha hele vannkjørlinga inni pcn . genialt om man klarer å bygge den om hvis den lekker,ser vi navnet ditt i `hjelp-ny pc tråden snart Endret 11. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har selv vert inne på denne tanken (har ikke lian li). Det skal ikke være noe problem tror jeg, om du ikke har se steinene i Du kan jo ha glowmotion (tror det skives slik) oppi da.. hadde sikkert vært konge Du kunne ordnet en "radioaktiv" pc Lenke til kommentar
apu^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 vil bare si at det var et forslag har ikke tenkt på vannkjøling enda men ska f*** meg prøve når jeg ska ha! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tenkte på akkurat samme selv for en stund siden. men det er jo egen pumpe for akvariumet da! så det beveger seg der. kanskje litt mye da. men bare bruke vannavkjølingspumpa til begge deler, tror jeg kanskje funker! Lenke til kommentar
nexo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 har et lian li pc-75usb, har tenkt på å gjøre dette jeg også... går vel ann å modde litt så det passer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå