DeStefanO Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hei . På mitt Asus A7N8X Deluxe vill ikke lyden funke. Vi har ist. cd med drivere .. og plugger i headsettet men ingen lyd kommer., Noen som her vert borte i det samme? Need Backup . Plz help Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gå til taskbaren og gå inn på "alternativer for nforce tray". Sjekk at ting er som det skal på "Høyttaleroppsett". Gå videre på "programmer" og "sound volume". Sjekk at ikke vesentlige ting står på "mute". Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Sjekk en jumper som står borte med agp porten. Se i manualen hvor den skal stå. Den kan disable lydutgangen. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gå til taskbaren og gå inn på "alternativer for nforce tray". Sjekk at ting er som det skal på "Høyttaleroppsett". Gå videre på "programmer" og "sound volume". Sjekk at ikke vesentlige ting står på "mute". Helt sikkert den muten.... kødda med det samme selv. Shorty Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har du kobla headsettet i rett port? Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Sjekk en jumper som står borte med agp porten.Se i manualen hvor den skal stå. Den kan disable lydutgangen. Da må han vel ha flyttet den jumeren,for den står vel riktig i utgangspunktet gjør den ikke? Er det et USB headsett? Shorty Endret 10. mai 2004 av Shortyboy Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ja det var det jeg tenkte meg , men jeg finner det ikke i manualen.. har lett en del.. men er litt noob pa dette. Det eneste som står er en FPAUDIO tegning.. men det står ikkenoe om en Jumper .. Btw saa er det ikke noen jumper der heller.. den fpaudio saken ser slik ut :::.: skal den jumperen her? ::|.: Er nøden på hjelp her naa.. Takker for alle svar (Kan noe bli ødelagt hvis jeg prøver meg fram?) Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 og foresten var den mute dritten på .. har uncheckan , så det står bare på den jumperen.. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 og foresten var den mute dritten på .. har uncheckan , så det står bare på den jumperen.. Har du flyttet den en gang før da?Er det usb? Shorty Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 yeeah, det funka! Det var den jumperdritten som blokkerte lyden... nå er det bra. sånn skal den se ut ::|.| Takker alle for svar (Og shorty, det er ikkejeg som hadde flyttan. det er et kort jeg har fått ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå