Gå til innhold

Bytte samsung e700 til fordel for N6600

Anbefalte innlegg

Som topicen sier: Burde jeg bytte min e700 til fordel for N6600. Ta gjerne med noen fordeler og ulemper med begge telefonene. Personlige erfaringer tas imot med stort takk. Mvh Grimboo.

Endret av Grimboo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BYTT!

Kameraet og designet er det eneste som er bedre på e700. Hvis du ikke er VELDIG fan av designet til e700 bør du ABSOLUTT bytte!

Ellers har jeg personlig fordom av at N6600 tåler mindre enn e700. Det er bare spekulasjoner da, ingen fakta.

Men nokiaen har mye bedre spesifikasjoner, totalt. Ingen tvil.

Lenke til kommentar

Bytt, ser ingen grunn til å beholde e700.

Personelig har jeg ingenting til overs for e700, overpriset og dårlig tlf. (jada mange er sikkert uenige, men står for det jeg sier) Eneste "positive" er ifølge meg: pr. idags norges beste mobil-kamera, god oppløsning på skjermem er et pluss også (men alikvel så er kamera mere en underholdningsfunksjon en noe virkelig nyttig verktøy pga. kvaliteten)

6600 eneste ulempe er faktisk størrelsen (imot e700). Kameraet er litt dårligere enn e700, men det er ikke så mye som skiller. Ellers er skjermen større, mere minne (minnekort), symbian, video, flere muligheter osv.

Lenke til kommentar
Personelig har jeg ingenting til overs for e700, overpriset og dårlig tlf.

Jeg er enig i at E700 er en smule overpriset, men c'mon, en dårlig telefon er det da ikke. Jeg for min del synes ikke en telefon med en meget god skjerm, meget gode taster, bra kamera, utrolig bra design, kvalitetsfølelse til de tusen, ir, java, mms etc kan kalles for en 'dårlig telefon'. :)

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Personelig har jeg ingenting til overs for e700, overpriset og dårlig tlf.

Jeg er enig i at E700 er en smule overpriset, men c'mon, en dårlig telefon er det da ikke. Jeg for min del synes ikke en telefon med en meget god skjerm, meget gode taster, bra kamera, utrolig bra design, kvalitetsfølelse til de tusen, ir, java, mms etc kan kalles for en 'dårlig telefon'. :)

Ir'en virker jo ikke da. Men god skjerm det har den, selv om jeg savner en større. Så jeg må nok si meg enig med Remerser og si det at telefonen er altfor dyr i forhold til hva den har å by på.

Men jeg takker for alle svar så langt, har hjulpet meg mye :thumbs: Mvh Grimboo

Endret av Grimboo
Lenke til kommentar
Som topicen sier: Burde jeg bytte min e700 til fordel for N6600. Ta gjerne med noen fordeler og ulemper med begge telefonene. Personlige erfaringer tas imot med stort takk. Mvh Grimboo.

Jeg har ikke mye til overs for Nokia 6600, men ville heller hatt den enn Samsung E700. E700 skuffer rett og slett på alle punkter foruten design, skjerm og kamera. Meget svakt av Samsung. :thumbdown:

Glad jeg solgte den selv. :devil:

Lenke til kommentar

Ingar: Vi har nok litt forskjellelig oppfatning. I praksis er faktisk kameaet og designet jeg "uppskattar" (var i sverige og kom ikke på et anna ord :p) med e700, tastene er absolutt ikke de beste jeg har prøvd og verre er det med fw/sw til tastene som ødelegger det hele.

Itillegg er IR'en og Java svært dårlig gjennomført, tregt,svagt og ikke 100% fungerende.

Og når prisen er den det er,så ser jeg ingen grunn til å anbefale den foran telefoner som fks. z600/t630 eller andre telefoner til en betydelig billigere penge..! (Mener da selvfølgelig uten abbenomang)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...