Vu-caN Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har en PSU som støyer så mye at jeg blir grønn, og derfor har jeg omsider tatt meg i skinnet og startet jakten på en ny. Selv har jeg lite peiling på PSU-er og specs om de, så håpet på å få noen gode tips fra dere! Jeg var innom en databutikk i oslo hvor de anbefalte denne PSU Mist 430W. Det viktigste er at den er veldig stillegående. Vil helst ikke gå over 20dB. Er dette et bra kjøpt hvor jeg får lite dB og mye W for pengene? eller er det et dumkjøp for å tømme lageret? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Mist, en meget godt valg... Eller så har du alternativet: NorthQ Den er mellom 12-17 dB Knapt hørbart hos meg :-) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 12dB hørtes nesten uvirkelig stille ut! Å ha en maskin med samme lydnivå(støynivå blir feil ordvalg her) som riskokern hadde vært topp! Fant forresten ut at cpu-vifta bråka like mye, så vurderer faktisk å bytte ut begge deler. Bare trenger noen flere av deres tips før jeg trår til verk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå