El_PoLLa Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 spilt renegade en god del og jeg synes anmelderen var litt snill med karakteren. det første jeg reagerte på i renegade var at det var så himmla barnslig (og seff den slaurete havoc), barnslige oppmuntrendes kommentarer (spesielt helt i starten) ga meg ett vist inntrykk. kanonbåten som trengte hjelp med og sprenge 2 turrets ble litt for dumt - spesielt siden turretene ikke skader båten idet hele tatt. hele greiene gir inntrykk av at spillet er egnet for unger under 10 år, og spillet passer nok dritbra for de også, men hvorfor så høy aldersgrense da? spillet var nesten kult på multiplayer, men bare nesten. det var gøy og slåss på battlefielden og feste C4 på pengebilene som sanker busker men den moroen varte jo lenge. litt morsomt var det når vi fant ut hva apc'en var god for og jeg og kameraten min møttes på halvveien når vi satt i hver vår apc og kjørte av sted for og bombe hverandres baser. multiplayeren minner meg om alien vs predator2 multiplayeren som var elendig pga manglende balanse. predatoren skulle bare hatt stokk, hender og kanskje netgun. renegade var ett bossa spill i min mening selv om jeg hadde store forventer til det - c&c var det beste i sin tid no doubt men det var synd det gikk så dårlig med 3d versjonen. Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Renegade er jo konge da.. (nei, det var ikke en spøk) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 eg syns det spillet var et bra spill,men vi har alle forskjellige smak. Kjetil Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg syns Renegade ikke er så forferdelig, har anmelderen tatt seg til til å sjekke siste patcher m.m? Grafikken er så som så, men lag din egen grafikkmotor, også skal vi se hvordan grafikk du klarer å få ut, med en deadline! Jeg synes det er litt morro å løpe rundt blandt de elementene du bare har kunnet styre ovenifra! Og når det kommer til lyden, har anmelderen basskasse? ;p Her dundrer det når man skyter med en tanks, MEN jeg må si meg enig i at lyden ikke er som forventet! Og spillet er litt for "pesete", "Må gjøre ditt, må gjøre datt, skyte alt som beveger på seg (nesten)". Jeg synes karaktergivingen er ok, men e 2'er på grafikken? Tankser og bygninger innenifra (NOD/GDI) synes jeg ser meget bra ut (Skal vi gå inn på det "crappy" bildekvaliteten på et GF2 kort mot et Radeon8500?), faktisk har man en mulighet til å rote seg bort i barracksen til NOD, hehe... Alt i alt, en o.k opplevelse. Til deg/dere som hadde problemer med Dr.Mobeuis: Hos meg skyter guttungen som bare det han :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: ExcaliBuR skrev:Jeg syns Renegade ikke er så forferdelig, har anmelderen tatt seg til til å sjekke siste patcher m.m? Det er nå over 2 og en halv måned siden denne omtalen ble lagt ut, og de siste patcher er selvsagt ikke tatt i betraktning. Hvis vi hele tiden skal oppdatere anmeldelser pga en patch blir det ikke mange nye omtaler å lese her fremover. Det er ikke sånn ting funker. Quote: ExcaliBuR skrev:Grafikken er så som så, men lag din egen grafikkmotor, også skal vi se hvordan grafikk du klarer å få ut, med en deadline! Så du mener vi aldri kan slå ned på grafikk i spill fordi vi ikke hadde klart å gjøre det bedre selv? Hvor fikk du den ville tanken fra? Du er klar over at grafikere i EA sitt studio tjener 600.000 i året på å kun lage grafikk til spill? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 19:02, TST skrev: Quote: ExcaliBuR skrev: Jeg syns Renegade ikke er så forferdelig, har anmelderen tatt seg til til å sjekke siste patcher m.m? Det er nå over 2 og en halv måned siden denne omtalen ble lagt ut, og de siste patcher er selvsagt ikke tatt i betraktning. Hvis vi hele tiden skal oppdatere anmeldelser pga en patch blir det ikke mange nye omtaler å lese her fremover. Det er ikke sånn ting funker. Quote: ExcaliBuR skrev:Grafikken er så som så, men lag din egen grafikkmotor, også skal vi se hvordan grafikk du klarer å få ut, med en deadline! Så du mener vi aldri kan slå ned på grafikk i spill fordi vi ikke hadde klart å gjøre det bedre selv? Hvor fikk du den ville tanken fra? Du er klar over at grafikere i EA sitt studio tjener 600.000 i året på å kun lage grafikk til spill? Dette var ikke helt det jeg prøvde å få fra her. 1. Det med patcher, det bli ikke nevnt i det hele tatt i anmeldelsen, om at evt. bugs eller grafikkoppdateringer kan komme i en form av en "patch", mange vet ikke engang at patcher eksisterer til et spill og med den negative omtalen til spill, burde dette med patcher ihvertfall nevnes, og at dette kan fikse en del. 2. Det jeg mente med en grafikkmotor, du nevner dette, men det virker ikke som om det er blitt tatt i betraktning at dette er den første grafikkmotoren som Westwood teamet har laget, selvfølgelig kan man ikke vente verdens beste grafikk. Men som sagt, hver mann sin smak, dette er min kritikk til din kritikk av Renegade. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg