TST Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Etter en lang og suksessfull karriere prøver Westwood seg nå i FPS-sjangeren med Command & Conquer: Renegade. Dette er første gang Westwood prøver seg på denne type spill. Vi har testet denne oppfølgeren og utviklerne klarer dessverre ikke oppfylle dagens krav til et fullgodt førstepersons skytespill. Les hele anmeldelsen _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-04-09 00:52 ] Lenke til kommentar
TNP (=Z8N) Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 kunne ikke ha vært mer enig! også verdt å nevne er det oppdraget med Dr. Mobilius... Han løper hele tiden foran meg, slik at jeg er nøyd til å løpe etter for å passe på at han ikke dør:( her stopper jeg! ikke noe skal få meg til å røre dette spillet igjen, EVER! (det er ikke engang GeForce 3 teknologi i spillet!! *snufs*) _________________ tnp.cjb.net [ Denne Melding var redigert av: TNP (=Z8N) på 2002-04-07 20:28 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Gamer.no ligger alt for langt etter ..... Dessuten rocker det spillet ..... (i MP).. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 20:54, Kebab GUD skrev:Gamer.no ligger alt for langt etter ..... Er vi for tidlig ute med anmeldelsene får vi høre det, er vi for sene får vi høre det også. Noen spesiell tid vi bør være ute med dem for å tilfredstille? Det bør også vites at dette nettstedet drives av frivillige. Vi får ikke betalt for jobben vi gjør, og hvis ikke distributører eller butikker er villige til å hjelpe oss må vi kjøpe spillet selv. Deretter må spillet testes grundig gjennom før det kan skrives noen anmeldelse. Det skal også sies at vi er for få personer til å dekke alle titler og produkter som kommer på markedet. Det resulterer ofte i et stort arbeidespress på folk som ikke får betalt for det de gjør. Vi går for kvalitet og ikke kvantitet, hvilket betyr mer arbeid på den enkelte. Derfor søker vi stadig etter flere medarbeidere her, og jeg henviser til annonsen vår hvis folk har lyst ti å bidra. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 helt enig,helt ræva spill as,skjønner ikke at folk liker det,grafikkmesig så ligner det på half-life,spillet hadde nok blitt bedre hvis de hadde heller "lånt" en grafikk motor istedenfor mekke en sjøl.lyden er grusom dårlig Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 SLUTT Å KLAG PÅ GAMER.NO DE GJØR EN BRA JOBB!!!!!!!! Lenke til kommentar
labri Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Ja - all ære til gamer.no. Var ikke 3'ern litt snill i forhold til anmeldelsen da? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 [qoute] Historien bak Command & Conquer utspilte seg i Europa på 90-tallet. Her kjemper GDI (Global Defence Initiative) mot Brotherhood NOD om verdensherredømmet. Neste spill i serien ble døpt Red Alert. Her har Albert Einstein blitt sendt tilbake til 1950-årene ved hjelp av en tidsmaskin. Etter nazismens fall står Sovjet og USA igjen som de store supermaktene og den kalde krigen er i gang. [/qoute] Om jeg ikke husker helt feil så var d vel slik at 2ndre verdenskrig ble forhindret ved at en person ble sendt tilbake i tid til før 2ndre verdenskrig og drepte hitler eller noe. Kanke huske at Einstein ble sendt noe sted i tidsmaskin. Men einstein var med i spillet ja husker jeg.. Pga at d ble aldri noen 2ndre verdenskrig vokste russland seg stor og sterk og tok "plassen" til tyskland.. det er vel denne kampen som utkjempes.. Ikke bit hodet av meg hvis jeg tar feil :smile: mvh karl kristian <znyp> Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 helt enig med den annmeldelsen...noe av det dårligste jeg har kjøpt på lenge.....jaja 500 i dass:( Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Aurstad har rett. I RA2 ble Hitler fjernet, og 2. verdenskrig kom aldri slik som vi kjenner den i dag. I stedet ble det en krig mellom de allierte (inkl tyskland, england, osv..) mot Soviet, Cuba, Kina osv.... Lenke til kommentar
occurrence Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg har en maskin med Ati Radeon 8500 Retail, AMD athlon xp 2000+ og 512 apache ram og tro det eller ei, det lagger til tider. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Har prøvd nyeste recommended driver og den nyeste betadriveren. Får utrolig bra performance i 3d mark 2001 SE (8158), så jeg vet da søren hva som er problemet. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Interressant: "...men jeg savner drønnet når en tanks avfører sine skudd mot fiendtlige bygninger." Aldri hørt om tanks med avføring... :wink: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-08 09:37, Toa skrev:Interressant: "...men jeg savner drønnet når en tanks avfører sine skudd mot fiendtlige bygninger."Aldri hørt om tanks med avføring... :wink: Iså fall må det være noe skikkelig dritt... :wink: Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 "Etter en lang og suksessfull karriere prøver Westwood seg nå i FPS- sjangeren. Spillet har fått navnet Command & Conquer: Renegade. Dette er første gang Westwood prøver seg på denne type spill. Etter et par fiasko-versjoner av tidligere C&C-spill er det viktig for Westwood å komme med en slager som vinner tilbake fansen. Renegade klarer dessverre ikke det." Må innrømme at jeg ikke har spilt Renegade, og vil vel neppe gjøre det heller etter alle disse negative "tekstene". Men en ting er jeg totalt uenig i, og det er avsnittet over. Det virker på meg som om vedkommende ikke fordrar RTS-spill i det heletatt, for hvir de tidligere C&C-spillene er fiaskoer, hvorfor blir alltid de brukt til å sammenligne andre RTS-spill da, og hvorfor blir 99,9% av de nye RTS-spillene slakta, med begrunnelsen av at de dessverre ikke kan måle seg opp mot C&C?... Jeg lurer på hva vedkommende for teksten over har å si om det, for jeg forstår ærlig talt ingen ting av hva han mener, for han er jo totalt uenig med alt annet som heter spillanmeldere på det punktet=)... Om han skrev det fordi han var så skuffet over Renegade, eller fordi han ikke frdrar RTS spill vet ikke jeg, men en må vel innrømme at resten av C&C-serien ikke akkurat er fiaskoer, eller hva? Lenke til kommentar
In2Deep Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 hehe, ser ikke ut som de har tatt seg god tid med CC Renegade, hvis de sjekker litt nøyere så er ikke nettkoden SÅ dårlig, den er ikke helt top, men de europeiske serveren må ta mye av skylden for dårlig mulitplayer opplevelser. Prøv å logg på en av US-Serverne istede de pleier ikke å være såå trege. Det negative med spillet må sies å være at det ikke er morro å spille med mindre man er 10 eller flere, spillet er kjempe morro for de som "rotter seg sammen", og kjører litt taktikk, i motsettning til veldig mange andre multiplayer spill. Ellers så vil jeg bare si at Red Faction ruler...... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 jeg skal sende renegade plata min tilbake til Westwood! Dette er første spillet på lenge som jeg HATER! Det er en kamp mot deg selv å bare gidde å fullføre 1.brett...så ufattelig kjedelig er spillet...rett og slett latterlig... kan jo nevne et eksempel: På 1 av oppdragene skal du beskytte en dr.Mobilus(eller noe sånt),men problemet er at han er så stokk dum i hodet sitt at han springer bestandig før deg+at han løper raskere en deg,som igjen gjør at han når fienden først.Når han når fienden står han stille som en IDIOT og blir beskutt helt til du kommer.Han prøver ikke engang å unnslippe... SETT PÅ MAKAN!!! spillet er en ren fiasko som norge aldri burde tatt imot!Kunne ikke Laila Dåvøy heller BITCHE når det gjelder Renegade og IKKE gta3!!! Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 [qoute] Jeg har en maskin med Ati Radeon 8500 Retail, AMD athlon xp 2000+ og 512 apache ram og tro det eller ei, det lagger til tider. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Har prøvd nyeste recommended driver og den nyeste betadriveren. Får utrolig bra performance i 3d mark 2001 SE (8158), så jeg vet da søren hva som er problemet. [qoute] Har nesten samme pc og har hatt samme problem. Kjørte først på 1280x1024 men når jeg skiftet til 1600x1200 sluttet det.... Virker ikke helt logisk men funket fint med meg =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-08 09:37, Toa skrev:Interressant: "...men jeg savner drønnet når en tanks avfører sine skudd mot fiendtlige bygninger."Aldri hørt om tanks med avføring... :wink: Fiksa. :smile: Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 LaKilla sa: ^^ "Etter en lang og suksessfull karriere prøver Westwood seg nå i FPS- sjangeren. Spillet har fått navnet Command & Conquer: Renegade. Dette er første gang Westwood prøver seg på denne type spill. Etter et par fiasko-versjoner av tidligere C&C-spill er det viktig for Westwood å komme med en slager som vinner tilbake fansen. Renegade klarer dessverre ikke det." Må innrømme at jeg ikke har spilt Renegade, og vil vel neppe gjøre det heller etter alle disse negative "tekstene". Men en ting er jeg totalt enig i, og det er avsnittet over. Det virker på meg som om vedkommende ikke fordrar RTS-spill i det heletatt, for hvir de tidligere C&C-spillene er fiaskoer, hvorfor blir alltid de brukt til å sammenligne andre RTS-spill da, og hvorfor blir 99,9% av de nye RTS-spillene slakta, med begrunnelsen av at de dessverre ikke kan måle seg opp mot C&C?... Jeg lurer på hva vedkommende for teksten over har å si om det, for jeg forstår ærlig talt ingen ting av hva han mener, for han er jo totalt uenig med alt annet som heter spillanmeldere på det punktet=)... Om han skrev det fordi han var så skuffet over Renegade, eller fordi han ikke frdrar RTS spill vet ikke jeg, men en må vel innrømme at resten av C&C-serien ikke akkurat er fiaskoer, eller hva? ^^ Det var tydeligvis en liten redigeringsfeil som hadde sneket seg inn under publiseringen av artikkelen. RTS er forresten min favoritt ved siden av FPS. Dette er nå fikset. _________________ Brage Kraft Breivik Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: DuTTZi på 2002-04-08 20:23 ] Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-08 08:21, occurrence skrev:Jeg har en maskin med Ati Radeon 8500 Retail, AMD athlon xp 2000+ og 512 apache ram og tro det eller ei, det lagger til tider. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Har prøvd nyeste recommended driver og den nyeste betadriveren. Får utrolig bra performance i 3d mark 2001 SE (8158), så jeg vet da søren hva som er problemet. har amd xp 1800@1900(1533@1600) 512 mb twinmos,radeon 8500 retail og får 8400 poeng.....tror du trenger og se om du ikke har aktivert smoothvision...i d3d er det enabled by default Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg