wazzza Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ikke no problem å feste Hk. Du borer rett og slett inn et par kvæfjordinger... For de som lurer på hva det er så er det selvborende skruer med stor hode på liten kropp. Mulig kisen må bore småe jull i plexie først slik at dn ikke sprikker... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hmmm ,hjemmesnekra elinstallasjon ? Det er vel påbudt med jording i en kjeller . Feil.. Det er ikke påbudt med jordete stikkontakter, men at ledningene er jordet slik at du har mulighet til å bytte ut kontakten.. eller noe slik.. Denne loven kom ikke for så mange år siden.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjører selv PC'n ujordet, ikke noe preblemer med dette enda..Men microfonen skurrer om du ikke har jording, samme hvilken mic du har. PS: Grunnen til at jeg ikke har jording er at jeg ikke har kontakter med jording i kjelleren Hmmm ,hjemmesnekra elinstallasjon ? Det er vel påbudt med jording i en kjeller . hehe, tror du har rett der.. det er ikke så lenge siden jeg flyttet hit, og det var slik da jeg kom. De mente det var en både snekker og elektrikere som hadde vært der og innstalert... Trodde ikke mye på de. Reason: Platene i taket var lagt feil vei og det var ikke jording der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå