Windoge Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hver eneste gang jeg har formatert pcen byr den på problemer. - Går ikke ann å åpne nye vinduer i exploreren - Windows Update klikker etter halv installering - Shutdown via blaster virus - Spyware - Snarveier og ikoner lar seg ikke flytte Har kjørt Adaware, Norton 2003, Spywareblaster, Spybot og jeg kan fortsatt ikke flytte på snarveier eller åpne vinduer i exploreren. Hva kommer probleme av? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Last ned alle oppdateringene fra windowsupdate.com/catalog FØR du formaterer, så installerer du alle oppdateringer FØR du kopler maskinen til nettet. Om du har engelsk windows anbefaler jeg å bruke autopatcher til å oppdatere maskinen (alle oppdateringer på en gang) Og så når maskinen er 100% oppdatert, så bruker du ghost eller liknende (så sparer du deg for mye arbeid neste gang du vil ha "ren" installasjon) EDIT: Når det gjelder feilmeldingene dine, kan du ta en tur i eventloggen å sjekke for røde kryss Endret 10. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Thanks, får prøve det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå