JonV Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 På Nokia 6210 og noen andre Nokiaer kan du lagre navn og tlf nr under grupper...F.eks VIP Familie Venner Osv. men på min tlf får jeg ikke tilgang til å Bytte Ringetone under VIP kategori? Tlf har vært inne til rep 2 ganger for samme feil. sist så fikk jeg ny Telefon ......men det hadde ikke vært nødvendig da feilen er der også.....er det flere der ute med samme problem?? Håper på svar hvis noen kjenner til problemet og "kansje" har et svar på hva som kan være galt. Har også prøvd med Pc Suite for å se om jeg får forandret der. men så enkelt var det ikke... har også prøvd Nokia logomanager.... Mvh Jon Ps fikk ny tlf Idag hentet den KL 15:15 så stolt for en så kort periode..helt til sim og bat var på plass for å se at det var det samme med den :sad: :sad: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 prøv å gå på: Navn - Ringegrupper - Velg gruppe - så gruppe ringetone.. funke på min.. :smile: løkke te Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 fulgte det med kablel for og koble til Pc? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 nei kabel følger ikke med .....men den har jo IR så den er ikke fult så viktig ,,,så sant du ikke skal ha høyhastighets modem til bærbar pc..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå