Gå til innhold

P800, tilkoblings problemer

Anbefalte innlegg

Hei , ble idag stolt eier av P800 og seff vil jeg med det første laste inn programvare osv. Problemet er at pc'en ikke vil koble seg til mobilen, får bare opp at det står "Kobler til" står lenge (sikkert 4min) .

Noen ideer om hva dette kan være? Visst dette ikke går ann å fikse, alternativ løsning?..

Mvh Andreas Håkonsen

Endret av Andreas2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tillater meg å bumpe denne, ettersom jeg sitter på akkurat samme problemet. Så vidt jeg vet så er den eneste måte å aksessere min P800's filsystem på, via kabel. Men det går jo ikke igjen når PC'n ikke finner telefonen..!

Har en passe stor fil jeg skulle lagt på telefonen, dette er ikke mulig fordi om jeg sender den via Blåtann (som fungerer til å sende bilder, MP3 etc. frem og tilbake) så legger den seg på telefonen. Fila er på 14MB, og det sier seg selv at det ikke går, og at jeg må legge denne på kortet... Argh! Hvor ble det av enkelheten i Win XP???

(Ja, dette fungerte uuutmerket i Win Me faktisk..!)

Lenke til kommentar

har dere sjekket inne i tilkoblinger på kontrolpanelet? der kan man velge om kabelen/irda/bluetooth skal brukes som pc-tilkobling eller modem.

er den satt på modem kan man ikke koble til telefonen for å legge til programmer osv... og vice versa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...