Gå til innhold

Lage en MAP til DC til oss som vil trene offline

Anbefalte innlegg

Hallo folkens. Jeg er helikopterfighter (for det meste) i DesertCombat for clanen vår.

Dermed trenger jeg selvfølgelig en map som kunne passe å sloss for helikopterfightere....

Dermed lurte jeg på om noen ville lage en map for oss folk som trenger litt trening, eller noe sånt....

Jeg har jo El-Alamein, Desertshield, (og for gatekrig) Basrah.

Men det som er probemet her er at det ikke finnes helikoptere (skikkelige fightere) OG det aller verste problemet mitt: At dette går på tid....

Det er så kipt at dette går på tid.

Jeg mener ikke å være sånn som setter allverdens krav, men jeg håper noen setter disse greiene på mapene sine:

Mappen selv: Jeg håper en del av mappen blir trange gater med masse bykrig, og en del åpne sletter som det er i Oil Fields og Desertshield.

Flagg: Ja, det synes jeg er viktig!! Masse flagg er bra, for da har jeg alltid noget å gjøre. Da håper jeg det blir fordelt, slik at det blir en vanskelig map, at noen av flagga er i gatene, mens andre er i åpne sletter.

Kjøretøy: Tanks er viktig, men ellers kan du bestemme!

Fly/heli: Ja, det er det aller viktigste for meg, at det er masse helikoptere der, av den slags dere får til.

Ellers kan dere bestemme hva annet det måtte være.

Jeg sier ikke at alt skal være slik, men jeg håper dere klarer så mye dere får til. Lagringsplass til mappene fikser jeg, så det er ikke noe problem.

Noe annet jeg har glemt, så bnare si ifra dere ;)

Takker hjertlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...