boza Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hei Kjære folk Har et stramt budsjett, men ønsker som alle gutter mere lydi bilen, jeg har per dags dato 2 fronthøyttalere og 2 bakhøytalere, som ikke er tilfredstillende. Lurer da på om jeg skal kjøpe meg en aktiv subwoofer, som kan gi litt mere lyd. har da sett disse 3 valgene som jeg syns har en fornuftig pris. **** ALT1 :JBL BassPro Artnr: BASSPRO Beskrivelse: Ønsker du mye bass -uten å ta bort plass ?? BassPro er en meget kompakt enhet som vil kunne passe inn i nær sagt alle biler. Utmerket til å "piffe" opp et original-anlegg. Leaset bil - og ikke ønsker å gjøre noen inngrep i bilen ?? Koble til BassPro via inngangen for høyttaler signal fra bilens radio - og dermed er du i gang... Eller koble CD spilleren din til denne via vanlige RCA linjeutganger. BassPro har en 100-watt 4-kanals forsterker som driver en spesialdesignet 6-1/2" quad-voice coil subwoofer. Et meget solid og stabilt kabinett i MDF, og et super effektivt bånd-pass design som sikrer deg maksimal bass . . . Lakkert MDF kabinett med sølv-dekor Quad-voice coil 6-1/2" subwoofer 4-kanals 100-watt RMS forsterker Variabelt delefilter Høyttalernivå inngang RCA inngang Fjernkontroll for bass-gain (med ledning) Dimensjoner (inkl.mont.braketter) L=410mm x B=242mm x H=312mm Pris Kr. 1990,- ALT2: Blaupunkt ODsb8000A Aktiv 8" subwoofer Artnr: ODsb8000A Beskrivelse: Aktive subwoofer med passive radiator teknologi. Digital 140 W forsterker - Ekstremt kompakte mål, kun 8 liters volum . . Vil kunne passe inn i nær sagt alle biler. Allerede en stor suksess - med ordentlig god basslyd i et svært lite kabinett.. Utmerket til å "piffe" opp et original-anlegg. Leaset bil - og ikke ønsker å gjøre noen inngrep i bilen ?? Koble til denne via inngangen for høyttaler signal fra bilens radio - og dermed er du i gang... Eller koble CD spilleren din til denne via vanlige RCA linjeutganger. 200mm bass-enhet 2 x 200W subwoofere med 140Watt Class 'D' forsterker Maks lydtrykk(SPL @ 100Hz) 136dB Frekv. område: 60 - 120Hz Fasevender (0-180 grader) Variabelt low-pass filter (60-120Hz) Gain kontroll (200mV - 8.0V) Dimensjoner (B x H x D)288 x 274 x 238 (mm) Vekt 7kg (2795,-) Pris Kr. 1995,- ALT3: Clarion SRV-202 Artnr: SRV202 Beskrivelse: 8"-bass Maks effekt 120W Nominell effekt 60W LP filter 55-130 Hz (-12dB/oktav) Kontroller for nivå, delefrekvens og fase Høyttalerinngang + RCA inngang MDF-kasse 20-200 Hz 26x26x46.5cm (Normalpris 2990,-) Pris Kr. 1990,- Hvem gir mest lyd, og har generelt best spesifikasjoner? All hjelp mottas med stor takk. Hvis noen har en å selge ta gjerne kontakt også. [email protected] Endret 10. mai 2004 av boza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå