kissa83 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei! Jeg har en: Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD1200PB den har virket helt fint, inntil jeg en gang skulle restarte maskinen og fikk ikke denn harddisken opp som primary hdd. Har også en annen secondary hdd som kommer opp. Pga. dette vil ikke maskinen starte opp windows. Jeg har vært inne i bios og prøvt og sette autodetect på harddisken, men maskinen finner den ikke. Har også prøvd å sette den manuelt, men uten hell. Har sjekket kablene til denne disken og resettet CMOS, men uten hell. Er disken defekt? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Prøv den i en annen maskin, og se om den kommer opp der. Lenke til kommentar
kissa83 Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ja, jeg vurderte dette, men hvis noen har andre "lettere" ideer som jeg kan prøve, hadde det vært fint. Grunnen er denne harddisken er koblet til ett ekstra system inni maskinen som heter Secure IDE og er veldig kronglete og dra med seg alt. Har foressten lest igjennom en del emner her og sett andre folk som har problemer med WD disker på samme måte. Muligens ett problem fra WD ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå