Moltrez Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Som topic sier, kan noen hjelpe meg i å lage en viftestyring til viftene mine ? Helst en som kan styre 12V, 7V og 0V. Noen som kan det, og kanskje har et "koblingsskjema", nøl ikke med å svar Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 sorry er ikke helt mitt område. men det er jo en guide på overklokking.no tror jeg Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Skjekk ut:http://www.overklokking.no/cooling/diverse/viftestyring/ Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 her er ett enkelt koblingsskjema for viftestyringen: den grå klossen er bryteren. har tegnet både med og uten led. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Fint tegnet Den øverste tegningen, er den beregna til kun av/på ? Vil dette funke ? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 begge tegningene mine viser 7-0-12v styring. med og uten led. potmeterideen vil nok ikke fungere Lenke til kommentar
cof Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 har en tegning av en pulsbredderegulator et sted, funker helt fint hos meg Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 clubzoda : Da snakker vi 3-trinns bryter sant ? cof: Visst du finner tegningen så post den her da Har tilgang til mange 2-trinns brytere, da tenkte jeg har visst jeg kan styre 4 stk vifter med 5 brytere. Dvs at 4 brytere styrer 7-12 V og 1 bryter slår av alle, hvordan skal jeg gjøre det da ? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Potmeter ideen funker hvis den gule ikke er koblet til potmeteret, og vifta ikke er veldig kraftig. Her er en som funker, tar opp til 18W. Her er en for delta vifte: (opp til 36W) Endret 10. mai 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Fint tegnet Den øverste tegningen, er den beregna til kun av/på ? Vil dette funke ? [-IMG-]http://www.home.no/moltrez/vifte.jpg[-/IMG-] Nei, Let deg litt nedover på lista over elektro innlegga, så finner du en del forskjellige brukbare vitestyringer, den som du skal ha, har du allerete fått svar på et enkelt og greit anternativ. Lenke til kommentar
cof Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 clubzoda : Da snakker vi 3-trinns bryter sant ? cof: Visst du finner tegningen så post den her da Har tilgang til mange 2-trinns brytere, da tenkte jeg har visst jeg kan styre 4 stk vifter med 5 brytere. Dvs at 4 brytere styrer 7-12 V og 1 bryter slår av alle, hvordan skal jeg gjøre det da ? http://larsi.salves.net/bild%c3%a5rr/div/dimmer.GIF Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tegningene over er beregnet for 3 trinns ja. her er en som du kan bruke 2 trinns, med en hovedbryter. har ikke tegnet inn med led. da må du isåfall bruke 2 polte brytere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå