Runinho Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei! Er på jakt etter nye mus og tastatur av _kvalitet_ men som ikke koster skjorta... Har hatt trådløst først, men rekkevidden osv var håpløs. Måtte nesten ha line-of-sight med mottakeren, som hadde altfor kort ledning. Det var helt idiotisk. Og systemet for overføring var svært kronglete. Ofte måtte jeg "restarte" tastatur og mus for å få connection. Slike greier er svært irriterende... i tillegg brukte det mye strøm så jeg kunne tenkt meg en oppladbar mus. Jeg spiller også mye spill, så det er svært viktig at den reagerer raskt og nøyaktig. Et trådløst tastatur er derimot ikke noe must... tvert imot egentlig, det står jo bare stille oppå bordet over PC'en, så det er ikke noe issue. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Synes dette med lader til musen er helt greit, men så spiller ikke jeg spesielt mye. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Logitech har bra utstyr Tastatur: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112845&cks=PRL Mus: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119457&cks=PRL Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hvis trådløs mus ikke er et must så annbefaler jeg MX510! Spillemus uten tråd er kanskje MX700 en sikker vinner Tastaturet der er helt greit. Endret 11. mai 2004 av Skurk Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvis trådløs mus ikke er et must så annbefaler jeg MX510!Spillemus uten tråd er kanskje MX700 en sikker vinner Tastaturet der er helt greit. Ville også godt får MX510, men den blir kanskje litt dyr Hvis den blir får dyr, gå får den jeg satte opp først! Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg ville tatt: Keyboard : Key Tronic KT2100 Pro svart Mus : Logitech MX510 Musematte: Steelpad 4S Mvh, Dagger Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Takk for feedback, folkens! Synes ofte det menneskelige interfacet er undervurdert i datasammenheng Men MX510 er ikke trådløs? Er det da MX700 som er alternativet? "Batteri 2 x AA type", altså ikke oppladbar? "Logitech lanserer nå en trådløs optisk mus med dockingstasjon som lader opp batteriene for deg." Altså, den har to batterier som kan byttes ut, men de er oppladbare og dockingstasjonen er laderen? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 MX510 er flott til spilling. Problemet er at nesten ingen webshopper har den på lager, og de får ikke inn nye før langt utpå sommeren, skal stikke innom elkjøp og se om de har noen liggende. (trenger nemlig ny mus selv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå