O. B. Lix Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Se artikkel fra BT.no Legg spesielt merke til siste avsnitt: "Forbrukerrådet i Hordaland og Sogn og Fjordane har fått flere henvendelser om liknende saker, der «nye» telefoner har inneholdt gamle meldinger, opplyser informasjonsmedarbeider Martin Halsos" Dette har jeg mistenkt lenge - den vannskadde telefonen er ikke alltid defekt - og her har vi (flere) bevis - de blir solgt på nytt!!! SVINDEL??? Legg merke til at EXPERT KNARVIK omtaler seg selv som "landets største expert-butikk innen telematikk" synspunkter??? Endret 11. mai 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvis dette er sant, så bekrefter det jo litt av det jeg har skrevet tidligere.. det er MISTENKELIG mange fuktskader... og hvordan kan man egentlig motbevise verkstedet sin påstand? Alt de trenger å si er det magiske ordet "fuktskade".. så står man der som en annen tulling og vet ikke bedre, samt at man er en telefon fattigere......... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) En annen ting som er litt interessant er at en del butikker benytter privatpersoner til å fikse ting på mobiler de selger... Er nok ikke helt enkelt å tjene penger på salg av mobiler, med alle problemene som oppstår... Endret 11. mai 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Amobil.no skal visst sjekke litt nærmere - følg med Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det kundane må gjere er å sette krav til å få sjå bilder av vannskaden. Det har me gjort ei stund på den butikken (ikkje same kjede som omtalt) eg jobber på, i forhold til vår service partner. Dermed slepp ein at vannskade er ein slik skade som er universell problemløysar. mvh JanEirik Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei Jeg synes det skal være sånn at du får prøvd mob før du kjøper den slik at enn kan kontrollere om det finnes noe på telefonen,er det noe der som ikke skal være der så skal man mistenklig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Og derfor har opptil flere butikker 30 dagers full returrett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå