Abbern Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har nettopp kjøpt en minnebrikke til min bærbare pc Jeg har ECS G736 Jeg har 512mb PC3200 TwinMos minne installert fra før av, og jeg kjøpte nettopp en ny en i dag, bare ikke TwinMos. Når jeg slår på pc'en med begge brikkene i, står det at jeg har 512 mb installert Når jeg slår på med bare den nye brikken (KINGMAX), får jeg svart skjerm. Er brikken defekt? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har nettopp kjøpt en minnebrikke til min bærbare pc Jeg har ECS G736 Jeg har 512mb PC3200 TwinMos minne installert fra før av, og jeg kjøpte nettopp en ny en i dag, bare ikke TwinMos. Når jeg slår på pc'en med begge brikkene i, står det at jeg har 512 mb installert Når jeg slår på med bare den nye brikken (KINGMAX), får jeg svart skjerm. Er brikken defekt? Den trenger ikke være defekt, men PC'en din vil i allefall ikke ha noe med den brikken å gjøre. Lever den tilbake der du kjøpte den og forklar problemet. Er dette noname ram? Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Det står KINGMAX i AIDA32 TwinMos har ikkeno navn der Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det står KINGMAX i AIDA32TwinMos har ikkeno navn der Når du kjører begge to? Funker maskinen med bare TwinMos? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det står KINGMAX i AIDA32TwinMos har ikkeno navn der Hvordan kan du se det hvis pc'en ikke booter med Kingmax brikken???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå