OlaTK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Etter at jeg har lagt inn MSN plus har det kommet en plagsom linje nedenfor adresselinjen i Internet explorer. Det er en blå linje som kalles "Doeswindow" Jeg har prøvd alt for å få den fjernet, men hver gang jeg lukker et explorer vindu og skal åpne ett nytt dukker det opp igjen. Noen som har tips? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Avinstaller hele programmet og installer på nytt men velg tilpasset installasjon og fjern haken som aksepterer reklamen... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 takker å bukker. Det funka fint Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ah... var det derfor det var der. Trodde det var noe sånn ala lop.com! Da skjønner jeg hvorfor adaware og spyware ikke fikk det vekk. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 ja det var nok derfor. Hadde prøvd Adaware jeg også, den er så sinnsykt irriterende. Godt å bli kvitt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå