Gå til innhold

Ny mus og musematte!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal bestille ny mus og musematte. Jeg har funnet fram til Logitech MX310/Steelpad 4D. Noen meninger om jeg har valgt rett mus, rett musematte, rett kombinasjon?

Jeg vet at funC kanskje er bedre, men jeg har lest mye om at den krøller seg. (Har faktisk vitnet til det selv). Dessuten er den litt dyr, og steelpad var mer min stil.. =D

Takk for svar! :)

Endret av Kreon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett den krøllet, ja. Men hvordan i all verden folk har fått til det, lurer jeg veldig på. Tror det har noe med uforsiktighet å gjøre.. Det har i allefall ikke skjedd meg, å jeg har hatt matta i over 1 år.

Ang SteelPad4d: tror den er helt knall. hvis jeg skulle kjøpt ny matte, hadde det nok blitt den.. Kunne forresten tenkt meg mx310 også jeg..

Endret av merl1n
Lenke til kommentar

Jeg bruker mx500 og fUnc, og synes at dette fungerer "ShemPEbra" !! Liker ikke "the aimbot", grunnet at det er intelli 4.0 som følger med..

Musa har en "overall plastikkfølelse, og er alt for letT" (og Microsoft har hvert smarte nok til å herpe de resterende gode tingene med den hersens scrollen!!! sidescrollmy ass! :thumbdown: )

gå for fUnc'N du, da er du i allefall sikret i musemattaeveien.. :thumbs:

Lenke til kommentar

Når det gjelder mus og musmatte så er det bare smak og behag etter min mening.

Jeg har selv "The Aimbot" (IME 4.0 og Steelpad 4S) og mener selv at dette er det beste. Grunnen til det er at jeg ikke liker func og at icematen bråker. IME 4.0 er bedre enn 3.0 teknisk sett, men en del mener at det er bedre form på 3.0 og at den er deiligere å holde.

Jeg er i hvertfall strofornøyd med IntelliMouse 4.0 og Steelpad 4S. Kan anbefales på det sterkeste til fps-spill.

Lenke til kommentar

Pass litt på smilybruken a :ermm:

Gummien under krøller seg, og løfter musematten slik at den ikke ligger så stabilt som den skal...

limte fast gummien til siden under med superlim jeg så ble jeg kvitt problemet med at den krøller seg

Får ikke brukt den p den glatte siden men det gjør ingen ting.

Lenke til kommentar

Hmmm. Må du ha med ledning?

Har selv MX700 og er strålende fornøyd. Har hørt at MX900 er hakket bedre, så da burde vel MX910 være ganske bra. Ganske store mus egentelig. Passer perfekt til meg, men litt baktung, på grun av bateriene. Men ellers bra. Steelpad og Func er vel de beste muse mattene ute. Eller kanskje icemat

Lenke til kommentar
Men hva er forskjellen på Steelpad 4D, 4S og 3S?

3S og 4S er vel formlike og har samme overflate, 4S er størst... 4D har vel to forskjellige overflater (rett meg hvis jeg tar feil).. Selv har jeg 4S og MX500 og det kan anbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar

Jeg har to maskiner, på den ene bruker jeg intelli 3.0 og black icemat. På den andre bruker jeg Func 1030 og logitech mx500.

Jeg er ikke i tvil. Skulle jeg kjøpt noe nytt hadde det blitt MX510 og Func 1030. Har hatt min func i 1 og et halvt år og aldri opplevd noe tull med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...