Kreon Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hei! Jeg skal bestille ny mus og musematte. Jeg har funnet fram til Logitech MX310/Steelpad 4D. Noen meninger om jeg har valgt rett mus, rett musematte, rett kombinasjon? Jeg vet at funC kanskje er bedre, men jeg har lest mye om at den krøller seg. (Har faktisk vitnet til det selv). Dessuten er den litt dyr, og steelpad var mer min stil.. =D Takk for svar! Endret 10. mai 2004 av Kreon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 MX310 er liten! Har du litt over middels stor hånd vil jeg fraråde deg fra å kjøpe den. Jeg liker den ikke. Ser litt stusselig ut og, små føtter under osv Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg synes "The Aimbot" er best Lenke til kommentar
glennb Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ville kjøpt Logitech MX510 og func. Bare vær forsiktig med musematta så blir den ikke brekt. Har gode erfaringer med MX500 og func, og vil da tro at MX510 funker bra! Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ville kjøpt Logitech MX510 og func. Bare vær forsiktig med musematta så blir den ikke brekt. Har gode erfaringer med MX500 og func, og vil da tro at MX510 funker bra! ja enig ! Kjøp hvertfall func- beste musematta ever Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg vet at funC kanskje er bedre, men jeg har lest mye om at den krøller seg. (Har faktisk vitnet til det selv) Krøller seg? fUnc er jo laget av hardplast, hvordan har du tenkt til å krølle det? Lenke til kommentar
Kreon Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Gummien under krøller seg, og løfter musematten slik at den ikke ligger så stabilt som den skal... Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Jeg har sett den krøllet, ja. Men hvordan i all verden folk har fått til det, lurer jeg veldig på. Tror det har noe med uforsiktighet å gjøre.. Det har i allefall ikke skjedd meg, å jeg har hatt matta i over 1 år. Ang SteelPad4d: tror den er helt knall. hvis jeg skulle kjøpt ny matte, hadde det nok blitt den.. Kunne forresten tenkt meg mx310 også jeg.. Endret 10. mai 2004 av merl1n Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg bruker mx500 og fUnc, og synes at dette fungerer "ShemPEbra" !! Liker ikke "the aimbot", grunnet at det er intelli 4.0 som følger med.. Musa har en "overall plastikkfølelse, og er alt for letT" (og Microsoft har hvert smarte nok til å herpe de resterende gode tingene med den hersens scrollen!!! sidescrollmy ass! ) gå for fUnc'N du, da er du i allefall sikret i musemattaeveien.. Lenke til kommentar
HaRRyBoMBA Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Må bare si at jeg fraråder deg å kjøpe ms4 viss du skal spille fps spill. Mener Personlig at mx310 er et godt valg, har slev ms3 og den duger. Func vs Steelpad 4d er det samme, begger er meget gode valg. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Når det gjelder mus og musmatte så er det bare smak og behag etter min mening. Jeg har selv "The Aimbot" (IME 4.0 og Steelpad 4S) og mener selv at dette er det beste. Grunnen til det er at jeg ikke liker func og at icematen bråker. IME 4.0 er bedre enn 3.0 teknisk sett, men en del mener at det er bedre form på 3.0 og at den er deiligere å holde. Jeg er i hvertfall strofornøyd med IntelliMouse 4.0 og Steelpad 4S. Kan anbefales på det sterkeste til fps-spill. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Pass litt på smilybruken a Gummien under krøller seg, og løfter musematten slik at den ikke ligger så stabilt som den skal... limte fast gummien til siden under med superlim jeg så ble jeg kvitt problemet med at den krøller seg Får ikke brukt den p den glatte siden men det gjør ingen ting. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hmmm. Må du ha med ledning? Har selv MX700 og er strålende fornøyd. Har hørt at MX900 er hakket bedre, så da burde vel MX910 være ganske bra. Ganske store mus egentelig. Passer perfekt til meg, men litt baktung, på grun av bateriene. Men ellers bra. Steelpad og Func er vel de beste muse mattene ute. Eller kanskje icemat Lenke til kommentar
Kreon Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Men hva er forskjellen på Steelpad 4D, 4S og 3S? Lenke til kommentar
Kreon Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Ups.. Her ble det to identiske innlegg. Dette kan admins slette. Endret 10. mai 2004 av Kreon Lenke til kommentar
Goodtimes Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Men hva er forskjellen på Steelpad 4D, 4S og 3S? 3S og 4S er vel formlike og har samme overflate, 4S er størst... 4D har vel to forskjellige overflater (rett meg hvis jeg tar feil).. Selv har jeg 4S og MX500 og det kan anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Kreon Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hm.. Ser litt på MX510 nå. Virker mye bedre den. Hm finnes den ikke i svart/grå/sølv? Funker den bra sammen med Steelpad ? Nå spør jeg grundig, for dette vil jeg gjøre skikkelig Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har to maskiner, på den ene bruker jeg intelli 3.0 og black icemat. På den andre bruker jeg Func 1030 og logitech mx500. Jeg er ikke i tvil. Skulle jeg kjøpt noe nytt hadde det blitt MX510 og Func 1030. Har hatt min func i 1 og et halvt år og aldri opplevd noe tull med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå