erikmsvee Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 HJELP!!! Jeg har et msi gf fx5900, og har store problemer...... Alle spill jeg spiller bare slår seg av uten en eneste feilmelding, og eller jeg får minnedump og medfølgende reboot. Dette begynner å bli frustrerende, har testet både med msi sine drivere og nvidia sine detonator drivere. Ingen virker!!! Maskin: CPU: XP2800+ minne: 512 MB hdd: 120MB Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Du burde bruke nvidia`s drivere, disse skal fungere. Om det er lenge siden du har formatert ville jeg anbefale det. mye som løser seg på den måten! formater og legg så inn chipsettdrivere, directX9, og nividiadriverne (i den rekkefølgen) EDIT: kan jo hende det er pga den lille disken at ting ikke funker helt Endret 10. mai 2004 av lperik Lenke til kommentar
erikmsvee Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hehe mente egentlig å skrive 120Gb, men det forstod vell folk. formaterte og installerte windows på nytt i forrige uke. og installerte i rekefølgen foreslått. Har brukt detonator driverene til nå, men det funka ikke da heller! Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Har du plugga til strømforsyninga i kortet? Det har egen strømforsyningskontakt. Endret 10. mai 2004 av Kilko Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Husk å enable 3D i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Temperaturen på kortet? (MSI sine drivere gir deg den) Temperaturen i kassa? Lenke til kommentar
erikmsvee Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Strømforsyningen til fx kortet er plugget i. Temperaturen på gpu er ca 60 grader uten at jeg spiller. Ambient temp er ca 50 grader. Kan dette være problemet? Det eneste er at jeg kan spille i nesten en time noen ganger før det skjer, andre ganger 10 minutter. Og når jeg da har sjekket tempen rett etter at spillet har sluttet seg av, så er tempen den samme som det over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå