silverfox Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg kjøpte et Trust Wireless 1200 Tablet USB fra Techline.no. Reagerte på at det skulle ta tre dager for å pakke dette produktet. Men slo meg selvfølgelig til ro med at det sikkert var en systemfeil som gjorde at de ikke endret beskrivelse til "sendt" Langt verre var det når pakken kom og det var festet en stor og tydelig feilbeskrivelse på tegnebordet, en svært god beskrivelse av hva som var galt med dette brettet. Med andre ord, de hadde sendt meg et brukt produkt som i tillegg var defekt og embalasjen bar tydelig preg av å være brukt og litt fillete. Når jeg leste brevet fra forrige kjøper var overraskelsen stor. Dette var skrevet til Komplett data. Dvs Techline leverte meg defekt, brukt produkt som egentlig var solgt først av Komplett data. Har kontaktet Techline for å få en forklaring, men de har det sikkert for travelt til å svare på mail. Moralen i dette blir for min del at selv om noen nettbutikker er litt billigere på varene de selger, så er det alikevel bedre og mindre problematisk å handle fra store kjente aktører i markedet som er kjent for seriøs virksomhet. Tror nok at dette vil ordne seg etterhvert, men fyttirakkeren så irriterende det er... Mr Flower - Power Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg kjøpte et Trust Wireless 1200 Tablet USB fra Techline.no. Reagerte på at det skulle ta tre dager for å pakke dette produktet. Men slo meg selvfølgelig til ro med at det sikkert var en systemfeil som gjorde at de ikke endret beskrivelse til "sendt" Langt verre var det når pakken kom og det var festet en stor og tydelig feilbeskrivelse på tegnebordet, en svært god beskrivelse av hva som var galt med dette brettet. Med andre ord, de hadde sendt meg et brukt produkt som i tillegg var defekt og embalasjen bar tydelig preg av å være brukt og litt fillete. Når jeg leste brevet fra forrige kjøper var overraskelsen stor. Dette var skrevet til Komplett data. Dvs Techline leverte meg defekt, brukt produkt som egentlig var solgt først av Komplett data. Har kontaktet Techline for å få en forklaring, men de har det sikkert for travelt til å svare på mail. Moralen i dette blir for min del at selv om noen nettbutikker er litt billigere på varene de selger, så er det alikevel bedre og mindre problematisk å handle fra store kjente aktører i markedet som er kjent for seriøs virksomhet. Tror nok at dette vil ordne seg etterhvert, men fyttirakkeren så irriterende det er... Mr Flower - Power Det er da både store og seriøse aktører på nettmarkedet også. Selvfølgelig latterlig av Techline dette, men det betyr ikke at alle butikkene driver på den måten Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Ja, ja så ser det ut til å ordne seg på beste måte... Vår leverandør har tatt på seg all skyld for at du dessverre har mottatt ett brukt tegnebrett. De beklager på det sterkeste at dette har skjedd. I løpet av dagen vil det bli sendt deg ett nytt tegnebrett, sammen med en returblankett. Om du mot all formodning ikke skulle motta en returblankett, så kan du beholde det andre tegnebrettet og, om det er ønskelig. Vi beklager igjen situasjonen som har oppstått. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Var det ikke en tråd om dette før i dag? Der svarte techline som kjent. Sktiv en pm til dem og se hva som skjer! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bra det da (at de ordner opp og lar deg beholde om du ikke får blankett osv) Men at det skjer er helt på trynet. Men ikke Techline sin skyld virker det som. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Techline bruker nok Norek/Komplett som distributør, han sender bare en ordre til de så sendes den direkte til deg som kunde fra lageret i Sandefjord, pakkefeilen har nok skjedd der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå