Master Casemod Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 har en Thermaltake silent boost vifte som lager rar lyd når jeg starter datan.... hva kan det være?har tatt ut vifta for å sjekke men det hjalp ikke... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva vil du vi skal si? Skift bios på vifta? Du kan prøve og rense den, men at kulelager ryker er helt normalt. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 du tok ut vifta men det hjalp ikke sier du ? hvis du fremdeles mener at det er vifta som lager ulyd e det bare ein ting å sei.. an har sett bedre tider og trenger en utskiftning.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 prøv å rens den å se om den lager lyderfortsatt gjør den detr kjøp en ny vifte ! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) jeg har en vifte fra coolermaster....vil ikke fjerne ribba til den jeg har nå så jeg tar selve viftehode fra Coolermaster aerogate'n hvis den fortsatt funker da.....vil det gå? vifta bråker bare når jeg har latt pcen stå av over en natt....når jeg skrur den på bråkern men etter noen sek så går den normalt Endret 10. mai 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tror nok heller du skal ofre på deg ei ny vifte. Det kan vera hardt å svella at en faktisk må kjøpe nye vifter avogtil. se om du ikke finner noen i nærheten som selger vifte for frakten på det verste kan være lik prisen på vifta. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) En kompis av meg har oxo en eller flere Thermaltake vifter som ikke høres helt bra ut. Når han skrur vifta på fult i viftestyringa kommer det en iriterende pipelyd enten fra viftestyringa eller viftene (alt er Thermaltake). Lyden stopper når han skrur ned vifta. Både viftene og viftestyringa er helt ny. Endret 10. mai 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 vifta bråker bare når jeg har latt pcen stå av over en natt....når jeg skrur den på bråkern men etter noen sek så går den normalt Akkurat samme skjer med meg... AKKURAT samme! Jeg har en Zalman CNPS7000A-Cu, men den er bare to mnd gammel... Den skal vel ikke begynne å skurre etter så kort tid? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ta det med ro, det er bare kulelagrene som er kalde når man startet dataen. ikke farlig i hele tatt, helt normalt.... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 og det blir ikke bedre med tia du.. been there, done that, destroyed it Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ta det med ro, det er bare kulelagrene som er kalde når man startet dataen. ikke farlig i hele tatt, helt normalt.... Det har bare vært sånn den siste uken nå... De første to månedene var den ulyden der ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Drypp en dråpe tyntflytende olje på lagerene, da forsvinner lyden. Jeg gjør alltid det når viftene begynner å tulle litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå