Raid Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg vil etterhvert kjøpe nytt kabinett, og trenger derfor eksperters og omfangets meninger/ råd Kabinettet jeg leter etter bør ha/ være: Sort Gode kjølemuligheter [mange vifteplasser] Stor plass (tenkte big tower) Uttagbare skuffer, og, viktigst, uttagbar skuff til hovedkort Antall brønner setter jeg ingen kriterier til, siden det som oftest er et rasjonelt antall av dem i et big tower, men desto flere jo bedre Stål (blir tungt, men det har ikke noe å si) Støvfilter (er/ har vært plaget av mye støv i gamle kabinett uten støvfilter og med dårlig lufting/ kjøling) Kabinettet bør også ha et passe stilfult design Noen forslag? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Gå på Microplex og se på Lian Li Lenke til kommentar
Raid Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 De fleste Lian Li kabinettene listet er meget attraktive, men dessverre meget dyre også. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det med uttagbart tray til HK, er ikke så viktig om du har f.eks. et Lian-Li 75. Videre er det alikevel en masse som må kobles fra for å få ut det trayet, som HD-kabler, strømkabler, (vannkjøling) ol. Så det er ikke så mye mer praktisk med tray, bare du har et stort og romslig kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå