Howard_ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei, skal skifte vifte i mitt 330w psu, vet ikke hvilken type.... Problemet er at jeg ikke har noen temp måler som jeg kan bruke i psu. Hvor mye luft trenger jeg og flytte i en psu, og hvilken vifte burde jeg kjøpe? Målte vifta som sitter inni der og det er plass til 80x80x25... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 tenker du gjerne vil satse litt støyfritt iom. at noe av det som støyer mest i en pc er viftene i en psu.. Papst vifter har vist seg å være en bra favoritt blant mange Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 tenker du gjerne vil satse litt støyfritt iom. at noe av det som støyer mest i en pc er viftene i en psu.. Papst vifter har vist seg å være en bra favoritt blant mange Jo støy er vel grunnen til at jeg skal skifte vifte. Men siden jeg ikke har noen mulighet til og måle temp i psu, så er jeg litt usikker på hvor"mye" luft jeg burde trekke ut av boksen.... Offtopic: på hovedkortet mitt har jeg en pin for montering av ekstern temp måler, lurte litt på om jeg kunne modde målern på et vanlig termometer og bruke den? Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 forkjellige temperatur målere bruker forskjellige verdier til grunnlag for temp.avregningen så her bør du nok bruke den som er beregnet til dit HK. Av luftmengde trenger du ikke å bekymre deg for at Papstvifta ikke gjør jobben sin. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Da går jeg nokk for pabst vifta, koster gjerne på den noen kroner for stillhet, den gamle vifta må nok under hammeren Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 er du heldig kan du finne vifta hos noen lokalt. da slipper du ihvertfal frakta som kan komme på rundt det samme som vifta kommer på. med mindre du har en handle liste klar der. Ny CPU, HK, HD, Flatskjerm, DVD-Brenner.. hehe Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vet dere om noen som selger akkurat den papst viften i Bergen? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Datakjeden har vel en butikk i bergen...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå